کد خبر : 1774520 | 26 مرداد 1400 ساعت 15:51 | 13.3K بازدید | 1 دیدگاه

بایرن به دنبال یک رکورد تاریخی برابر رقیب دیرینه

بایرن مونیخ امشب با برتری مقابل دورتموند می تواند به رکوردی تاریخی در فوتبال آلمان دست پیدا کند.

بایرن به دنبال یک رکورد تاریخی برابر رقیب دیرینه

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فصل را با نتیجه ای نه چندان خوب و تساوی مقابل گلادباخ آغاز کرد، اما دورتموند موفق شد با تکیه بر درخشش ارلینگ هالند با پنج گل فرانکفورت را مغلوب کند. حالا این دو تیم پرافتخار فوتبال آلمان امشب و در چارچوب سوپرجام آلمان به مصاف یکدیگر رفته و برای کسب اولین جام فصل با یکدیگر مبارزه می کنند. اما تیم یولیان ناگلسمان فرصت دارد رکوردی تاریخی را در باشگاه بایرن مونیخ به ثبت برساند.

 

1635077

 

بایرن مونیخ در پنج مسابقه اخیر خود در تمامی رقابت ها برابر دوتموند پیروز شده و با بهترین رکورد این باشگاه که در دهه 60 میلادی به ثبت رسیده، برابری کرده است. بنابراین یک پیروزی دیگر در مسابقه سوپرجام امشب باعث می شود بایرن مونیخ رکورد جدیدی را در برابر رقیب دیرینه خود در تاریخ فوتبال آلمان ثبت کند.

 

بایرن مونیخ فصل گذشته با نتایج 2-4 و 2-3 در رقابت های بوندسلیگا موفق به غلبه بر دورتموند شد و در نهایت با اقتدار به عنوان قهرمانی نیز دست یافت. یک سال قبل و در فصل تابستان شاگردان هانسی فلیک باز هم با نتیجه 2-3 و این بار در سوپرجام آلمان توانستند دورتموند را شکست دهند. دو فصل پیش نیز بایرن مونیخ 0-4 و 0-1 تیم زردپوش را شکست داد تا در هر پنج بازی اخیر خود برابر زنبورها به برتری دست یافته باشد.

دیدگاه‌ها