کد خبر : 1774602 | 27 مرداد 1400 ساعت 09:19 | 18.3K بازدید | 1 دیدگاه

فرصتی برای جشن گرفتن نداریم؛

ناگلزمان: این قهرمانی متعلق به من نیست

یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان بایرن مونیخ از عملکرد تیمش مقابل دورتموند و فتح سوپرلیگ آلمان رضایت دارد.

ناگلزمان: این قهرمانی متعلق به من نیست

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ با تکیه بر درخشش رابرت لواندوسکی موفق شد در دیدار سوپرجام آلمان با نتیجه 1-3 دورتموند را مغلوب کرده و باز هم به عنوان قهرمانی دست پیدا کند. یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن که به اولین جام خود روی نیمکت این تیم دست یافت، در پایان این دیدار مدعی شد این قهرمانی بیشتر به دیگران تعلق دارد تا او.

 

یولیان ناگلزمان در مورد کسب اولین عنوان خود در قامت سرمربی بایرن مونیخ گفت: "ما زمان زیادی برای جشن گرفتن نداریم. این عنوان پاداشی برای قهرمانی بوندسلیگا در فصل گذشته است، زیرا هانسی فلیک با این تیم قهرمان لیگ شد. من خوشحالم، اما این عنوان بیشتر به دیگران تعلق دارد از من. ما در این دیدار بسیار خوب دفاع کردیم و در امور تهاجمی نیز واقعا موفق بودیم.

 

1635178

 

متاسفانه نتوانستیم خیلی زود از حریف پیش بیفتیم، اما کاملا مستحق کسب پیروزی در این بازی بودیم. ما در رساندن توپ به زمین حریف بسیار موفق بودیم. نیکلاس سوله و دایوت اوپامکانو در قلب خط دفاعی بایرن مونیخ بسیار باثبات بازی کردند و این نمایش یک قدم رو به جلو برای هر دوی آنها بود.

 

درخشش رابرت لواندوفسکی؟ همه ما از قدرت بالای گلزنی این بازیکن خبر داریم. دو گل رابرت فوق العاده بود، اما او همچنین هوشمندانه فرصت گلزنی را برای دیگر بازیکن بایرن نیز فراهم کرد. از عملکرد توماس مولر نیز در این مسابقه راضی بودم. این یک گل کلاسیک از سوی توماس مولر بود، اما او در این فصل چند بار دیگر نیز موفق به گلزنی خواهد شد.

 

تاثیرگذاری کوکو تولیسو در گل سوم به محض ورود؟ کوکو اگرچه اخیرا به ما اضافه شده، اما او بسیار خوب تمرین کرد . مهم این است که ما موفق به پرس از بالا شویم و اینها گل هایی ساده اما ارزشمند هستند."

 

1635180

دیدگاه‌ها