کد خبر : 1774630 | 27 مرداد 1400 ساعت 12:11 | 48.8K بازدید | 9 دیدگاه

غول نروژی، خسته و درمانده مقابل قهرمان آلمان

ورژن خشمگین هالند برابر بایرن؛ او اعصاب ندارد!

ارلینگ هالند شب گذشته و در دیدار سوپرجام آلمان، تلاش زیادی کرد تا دروازه بایرن مونیخ را باز کند ولی در این مسئله ناکام بود.

ورژن خشمگین هالند برابر بایرن؛ او اعصاب ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار سوپرجام فوتبال آلمان، شب گذشته تیم های بایرن مونیخ و دورتموند در استادیوم سیگنال ایدونا پارک به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با پیروزی 3 بر یک بایرن به پایان رسید تا ناگلزمن در نخستین تجربه پیروزی خود با باوارایی ها، یک جام قهرمانی را کسب کند.


در مسابقه شب گذشته دو تیم، ارلینگ هالند غول نروژی دورتموند، امید اول گلزنی این تیم بود ولی او در راه باز کردن دروازه مانوئل نویر، ناکام بود. مسئله ای که باعث عصبانیت این بازیکن نیز شد و او خشم خود را در جریان بازی به نمایش گذاشت. این بازیکن 21 ساله که به نظر می رسد امسال نیز رقابت سختی با لواندوفسکی باتجربه دارد، جدال اول را به این مهاجم لهستانی واگذار کرد چرا که لوا دیشب 2 بار دروازه زنبورها را باز کرد و نقش مهمی در قهرمانی تیمش داشت.


در این بازی و در دقایق پایانی نیمه نخست، روبرت لواندوفسکی روی ارسال گنابری و با یک ضربه سر دیدنی، دروازه دورتموند را باز کرد و بایرن را پیش انداخت. تصاویر آهسته دوربینی که در آن لحظه روی هالند زوم کرده بود، خشم این بازیکن از باز شدن دروازه تیمش را نشان می دهد. جایی که این بازیکن از روی عصبانیت همچون تمام لحظاتی که با یک شوت پرقدرت دروازه رقبا را باز کرده بود، ضربه ای را به چمن استادیوم وارد می کند تا نشان دهد از گل خوردن تیمش خشمگین شده است.

 

1635207

 

1635209

 

1635210


هالند که شب کم فروغی را برابر بایرن سپری می کرد، در لحظاتی که بازی دو بر یک بود و دورتموند نیز امیدهایش برای بازگشت به بازی را از دست نداده بود، با حرکت سریع و پشت سر هم دستانش، از هواداران دورتموند درخواست می کرد تا تیمشان را تشویق کرده و به بازیکنان انگیزه بدهند. خشم و انگیزه برای باز کردن دروازه بایرن در آن لحظه در چشمان هالند به وضوح قابل مشاهده بود.

 

1635212


اما این پایان شب خشمگین هالند نبود چرا که او در دقیقه 80 باعث مصدومیت جزئی مانوئل نویر شد. در حالیکه بایرن با زدن گل سوم تا حدودی خیالش را بابت پیروزی راحت کرده بود، روی یک توپ ارسالی نویر از دروازه اش بیرون آمد و ابتدا با یک استپ سینه توپ را به بازیکن هم تیمی واگذار کرد اما بلافاصله توپ برای خود او برگشت داده شد و دروازه بان تیم ملی آلمان برای زدن توپ با سر به هوا برخاست.

 

1635211

 

1635208


هالند نیز که در نزدیکی های نویر بود، برای زدن توپ با گلر باوارایی ها وارد یک دوئل شد که ضربه ای را به او وارد کرد و باعث زمین خوردن این بازیکن شد. هالند که امیدوار بود با دورتموند صاحب یک جام در ابتدای فصل شود، از شکست در این بازی خشمگین و عصبانی بود و شاید بخش عمده ناراحتی او، تأثیرگذار نبودنش در روند و جریان بازی مقابل بایرن بود.


به هر شکل باوارایی ها با پیروزی در این بازی قهرمان سوپرجام فوتبال آلمان شدند و دست هالند و سایر دورتموندی ها از رسیدن به جام قهرمانی کوتاه ماند.

دیدگاه‌ها