کد خبر : 1774684 | 27 مرداد 1400 ساعت 17:47 | 71.9K بازدید | 4 دیدگاه

یووه اشتباه رئال را تکرار نکند

هشدار ستاره مراکشی به یوونتوس در مورد رونالدو

مهدی بن عطیه معتقد است یوونتوس باید تا جایی که می تواند رونالدو را حفظ کند.

هشدار ستاره مراکشی به یوونتوس در مورد رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، آینده کریستیانو رونالدو در یوونتوس مبهم است و هر روز شایعه ای جدید در مورد او منتشر می شود. روز گذشته اخباری در مورد احتمال پیوستن او به سیتی و نیز بازگشتش به رئال منتشر شد که واکنش رونالدو را به دنبال داشت. فوق ستاره پرتغالی با انتشار متنی در اینستاگرام گفت که تمام این اخبار کذب هستند و اجازه نخواهد داد با نام او بازی کنند.

 

 

1635278

 

 

تنها یک سال از قرارداد رونالدو باقیمانده و دستمزد 30 میلیون یورویی او برای یووه تبدیل به یک معضل شده است. سه سال پس از جدایی رونالدو از رئال او نتوانسته به اهداف اصلی اش برسد و بسیاری معتقدند جدایی اش اشتباه بود و رئال نیز مرتکب اشتباهی نابخشودنی شد.

به فاصله 13 روز تا پایان نقل و انتقالات می توان احتمال هر اتفاقی را متصور بود ولی در حال حاضر به نظر می رسد او به نوعی مجبور است در یوونتوس بماند.

 

 

1635279

 

 

مهدی بی عطیه که بین 2016 تا 2019 برای یوونتوس بازی می کرد، در مورد آینده رونالدو گفت:« کریستیانو فوق العاده است و به عنوان یک هوادار یووه آرزو می کنم که بماند. او با وجود اینکه 36 سال دارد، یک ماشین گلزنی است و کسی که می تواند همه رکوردها را بشکند. رونالدو و امثال او را باید برای همه عمر حفظ کرد. معتقدم رئال در مورد فروش او مرتکب اشتباه بزرگی شد و یوونتوس نباید همان اشتباه رئال را تکرار کند.»

 

دیدگاه‌ها