کد خبر : 1774741 | 28 مرداد 1400 ساعت 11:02 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

بر خلاف شایعات؛

تکذیب شد؛ قهرمان سابق UFC به دنیای فوتبال نمی‌آید

حبیب نورماگومدوف با تکذیب خبرهایی که هفته گذشته از پیوستن این قهرمان سابق UFC به باشگاه فوتبال دسته سومی لیجن دینامو منتشر شده بود، گفت که با این باشگاه رابطه نزدیکی دارد.

تکذیب شد؛ قهرمان سابق UFC به دنیای فوتبال نمی‌آید

به گزارش "ورزش سه"، حبیب نورماگومدوف قهرمان سابق مسابقات قهرمانیUFC ، هنوز با باشگاه فوتبال لیجن‌دینامو از ماخاچکالا قرارداد امضا نکرده است. او شخصا این موضوع را به خبرنگاران گفت.

در اوایل ماه ژوئن شمیل لاخیالوف، رییس باشگاه لیجن دینامو، به رسانه ها گفت که باشگاه قراردادی را برای نورماگومدوف آماده کرده است.

 

1578762

 

نورماگومدوف در این باره گفت: "من روابط خوب و دوستانه ای با تیم دارم، اما هیچ برنامه ای برای به زمین رفتن ندارم. من فکر می کنم باشگاه می تواند اسلام ماخاچف را بگیرد، یا یک یا دو نفر دیگر که می توانند بازی کنند. من قراردادی امضا نکرده ام، اما روابط نزدیکی با باشگاه دارم. اگر تیم لیگ برتری به بازی های جام حذفی بیاید، نمی دانم، ممکن است 5 کیلوگرم وزن کم کنم –تا بازی کنم-. "

 

این قهرمان سبک وزن سابق پس از آخرین پیروزی مهلک خود برابر حریف آمریکایی که اندکی پس از مرگ پدرش روی داد، بازنشسته شد. تصمیم این مبارز داغستانی برای کناره گیری در سن 32 سالگی به قولی که به مادرش داده بود، باز می گردد.

 

1634418

 

باشگاه لیجن دینامو که فصل گذشته در لیگ دسته سوم روسیه چهارم شد، با انتشار یک عکس از حبیب که در حال دست دادن با یکی از مقامات لیجن دینامو است، در بیانیه ای که منتشر کرد نوشت: "نبرد بزرگی در انتظار لیجن ما است که برای آن به جنگجویان بزرگ نیاز داریم. ما برای میزبانی از تیم RPL به همراه حبیب نورماگومدوف آماده می شویم."

 

این بیانیه باعث شد تا بسیاری فکر کنند که نوماگومدوف قرار است برای لیجن دینامو بازی کند.

لیجن دینامو قرار است در مرحله گروهی جام حذفی روسیه با اوفا و ولادیقفقاز آلانیا بازی کند.

 

دیدگاه‌ها