کد خبر : 1774767 | 28 مرداد 1400 ساعت 13:33 | 43.8K بازدید | 6 دیدگاه

مامه تیام به قونیه اسپور ترکیه پیوست

مامه بابا تیام مهاجم سابق استقلال و فنرباغچه، با قراردادی یک میلیون یورویی به تیم قونیه اسپور ترکیه می پیوندد.

مامه تیام به قونیه اسپور ترکیه پیوست

به گزارش "ورزش سه"، مامه تیام مهاجم سنگالی و سابق استقلال که هواداران این تیم خاطرات خوبی از این بازیکن در یاد دارند، توسط ویتور پریرا سرمربی فنرباغچه از این تیم کنار گذاشته شد. این بازیکن طی روزهای اخیر در حال مذاکره با باشگاه های خواهان خود بود و رسانه fotomac ترکیه مقصد بعدی این بازیکن را مشخص کرد.


این روزنامه در گزارشی نوشته است: طی ساعات آینده، یک جدایی دیگر در فنرباغچه رسمی می شود. طبق اخبار رسیده، تیم جدید مامه تیام که به دلیل تصمیم مربی تیم یعنی ویتور پریرا از تیم کنار گذاشته شد، در سوپرلیگ ترکیه حضور دارد. پس از اینکه تیم های گوزتپه، آنتالیا اسپور و سیوا اسپور در پی جذب این بازیکن بودند، مامه تیام سرانجام راهی قونیه اسپور شد.


سرخپوشان قونیه اسپور برای انتقال این بازیکن موفق فنرباغچه، مبلغ یک میلیون یورو را پرداخت خواهند کرد. طبق توافق حاصل شده میان دو باشگاه، مقصد جدید تیام در 3 قسط این مبلغ را به حساب فنرباغچه واریز خواهد کرد.


تیام فصل گذشته شروع بسیار خوبی با فنرباغچه داشت ولی رفته رفته به یک بازیکن نیمکت نشین تبدیل شد تا جایی که دیگر جایی در ترکیب اصلی تیمش نداشت و او حالا در تجربه ای جدید، فصل بعد را با پیراهن قونیه اسپور به میدان خواهد رفت.

دیدگاه‌ها