کد خبر : 1774838 | 29 مرداد 1400 ساعت 10:20 | 88K بازدید | 7 دیدگاه

انتظار طولانی لئو برای اولین بازی؛

خروج مسی و نیمار از فهرست PSG مقابل برست

ستاره آرژانتینی همچنان باید منتظر اولین مسابقه اش با پیراهن PSG بماند چرا که در فهرست بازیکناناین تیم برای مسابقه بعدی برابر برست خبری از نام لیونل مسی و نیمار نیست.

خروج مسی و نیمار از فهرست PSG مقابل برست

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی و نیمار در دیدار روز جمعه پاری سن ژرمن مقابل برست در لیگ یک فرانسه از ترکیب مائوریسیو پوچتینو، سرمربی این تیم، کنار گذاشته شدند.
 

پوچتینو قبلاً به صورت خصوصی درباره بازیکنانی که در این بازی حضور خواهند داشت صحبت کرده است، مسی به این دلیل که پس از تعطیلات تابستانی خود همچنان در تلاش برای رسیدن به آمادگی کامل است، رسیدن به ترکیب PSG را در این بازی هم از دست داد.

 

1635430

 

فوق ستاره آرژانتینی که پس از خروج غافلگیرکننده خود از بارسلونا در ابتدای ماه به صورت رایگان و به عنوان بازیکن آزاد به پاریسی ها پیوست، در کنار نیمار و لئاندرو پاردس، دو هم تیمی سابقش در بلوگرانا، که هر دو به تازگی به تمرینات کامل بازگشته اند، در بازی برابر برست حضور نخواهند داشت.

 

طرفداران PSG اکنون باید کمی بیشتر منتظر بمانند تا مسی را با پیراهن تیم محبوبشان در بازی ببینند، چرا که PSG تا 29 آگوست و مسابقه برابر ریمس دیگر به میدان نخواهد رفت.

 

این ستاره برنده شش ه توپ طلا تا فرا رسیدن زمان مسابقه برابر ریمز برای بازی در این مسابقه آماده خواهد بود، زیرا تمرینات کامل خود را با بقیه اعضای تیم آغاز کرده است. اما پس از آن با آغاز تعطیلات بازی های ملی، به عنوان کاپیتان آلبی سلسته به آرژانتین باز خواهد گشت تا تیم ملی کشورش را همراهی کند.  

 

1635428

 

مسی که به قهرمانی آرژانتین در کوپا آمه‌ریکا در ماه جولای کمک کرد، در ابتدا با امضای قرارداد جدید با بارسا موافقت کرده بود، اما آنها به دلیل مشکلات مالی فراوان و قانون سفت و سخت سقف دستمزدها در لالیگا، مجبور شدند پس از 21 سال حضور در نوکمپ جدایی او را اعلام کنند.

این بازیکن 34 ساله با قراردادی دو ساله توسط PSG خریداری شد و انتظار می رود که با بازگشت به آمادگی کامل به آنها در مبارزه برای کسب جام قهرمانی در دو جبهه داخلی و اروپایی کمک کند.

 

دیدگاه‌ها