کد خبر : 1774841 | 29 مرداد 1400 ساعت 10:37 | 179.3K بازدید | 68 دیدگاه

مهم‌تر از یک خرید جدید برای پرسپولیس؛

وحید امیری تا ۱۴۰۳ تمدید کرد (عکس)

وحید امیری قراردادش با پرسپولیس را به مدت سه فصل تمدید کرد.

وحید امیری تا ۱۴۰۳ تمدید کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری که ظهر امروز به باشگاه پرسپولیس رفته بود، پس از توافق با مدیران باشگاه قراردادش را به مدت سه سال با این تیم تمدید کرد.

 

امیری که از لیگ شانزدهم در پرسپولیس حضور دارد و تنها یک فصل به خاطر بازی در ترابزون اسپور اردوی سرخپوشان را ترک کرد، این فصل جزو ۵ کاپیتان تیم پرسپولیس حاضر خواهد بود.

 

1635651


امیری که کمتر در پست تخصصی (وینگر چپ) بازی کرده، با توانایی بازی در پست مهاجم سایه و دفاع چپ، مهره ای ارزشمند برای پرسپولیس محسوب می‌شود.

 

 

وحید امیری نزدیک به ۱۵۰ بازی در پرسپولیس انجام داده و حالا با این قرارداد سه ساله فرصت عبور از رکورد ۲۰۰ بازی را هم خواهد داشت تا رکوردی جالب را ثبت کند و در پرسپولیس تاریخساز شود.

 

1635663


تمدید قرارداد سه ساله امیری با پرسپولیس، او را تا سال ۱۴۰۳ و بیست و سومین دوره لیگ برتر در پرسپولیس ماندگار می‌کند.

 

 

او فصل گذشته در پست دفاع چپ نیز به میدان رفت و با عملکرد درخشانش در این پست فیکس شد و حتی در بازی دربی روی تک گل پیروزی بخش سرخپوشان اثر گذاشت.

 

1635665


امیری با قرارداد جدید احتمالا به رکورد ۲۵۰ بازی در پرسپولیس خواهد رسید.

 

 

ستاره خرم ابادی پرسپولیس که در ۲۸ سالگی از نفت تهران به جمع قرمزها پیوست، حالا تا ۳۶ سالگی در این تیم ماندگار شده و به یکی از باسابقه ترین بازیکنان پرسپولیس تبدیل می‌شود.

 

نکته جالب اینکه امیری در تمام این سالها اغلب در پست غیر تخصصی بازی کرده و کمتر پیش آمده که وینگر چپ باشد و احتمالا دوباره اوضاع برای این بازیکن پرتلاش و کم حاشیه به همین شکل خواهد بود.

 


وحید امیری پیش از این چهارفصل درخشان را با پرسپولیس تجربه کرده است. او که از ابتدای مسیرقهرمانی‌های متوالی پرسپولیس در لیگ شانزدهم به این تیم پیوسته بود، پس از درخشش در جام جهانی در سال 2018 برای لژیونر شدن به لیگ ترکیه رفت و پیراهن ترابزون اسپور را پوشید. دور بودن امیری از پیراهن پرسپولیس تنها یک سال دوام آورد و او در لیگ نوزدهم در بازگشت به ایران ترجیح داد برای تیمی غیر از پرسپولیس بازی نکند.

 

 

آنچه درباره وحید امیری جالب توجه است، علاقه مربیان مختلف به سبک بازی و شخصیت اوست. از برانکو ایوانکوویچ و کارلوس کی‌روش تا گابریل کالدرون و حالا دراگان اسکوچیچ و یحیی گل‌محمدی. چند ماه پیش بود که اسکوچیچ از حسرت خود برای نداشتن ۱۰ بازیکن نظیر وحید امیری گفت و یحیی گل‌محمدی هم اعتقاد ویژه به این بازیکن را در عمل ثابت کرده است.

 

با امضای قرارداد سه ساله، وحید امیری به اولین بازیکن تمدیدی پرسپولیس در فصل جاری تبدیل شد و باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی در معادلات باشگاه پرسپولیس رخ می‌دهد. شیری، کامیابی‌نیا و عالیشاه سه بازیکن دیگری هستند که قراردادی با پرسپولیس ندارند.

 

1635587

 

امیری تمام افتخارات ایران از جام حذفی گرفته تا لیگ برتر و سوپرجام را تجربه کرده است و با روحیه جنگنده که همیشه آن را در زمین نشان داده می‌تواند نقطه قوت هر تیمی باشد. جالب این‌که با بازگشت امیری به تمرینات پرسپولیس احتمالا سعید آقایی برای فیکس شدن در پست دفاع چپ کار بسیار سختی خواهد داشت.

 

دیدگاه‌ها