کد خبر : 1774877 | 29 مرداد 1400 ساعت 14:23 | 11K بازدید | 3 دیدگاه

آرتتا: به خاطر جذب مارتین اودگارد خیلی خوشحالم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، از پیوستن ستاره نروژی به تیمش ابراز خوشحالی کرد.

آرتتا: به خاطر جذب مارتین اودگارد خیلی خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ برتر انگلیس از هفته گذشته آغاز شد و آرسنال در اولین مسابقه خود شکست غیرمنتظره ای را مقابل تیم تازه صعود کرده برنت‌فورد متحمل شد و با دو گل از این تیم شکست خورد تا شاگردان میکل آرتتا شروع ناامیدکننده ای در مسابقات داشته باشند.

 

آرسنال یکشنبه شب در هفته دوم لیگ برتر انگلیس به مصاف چلسی خواهد رفت و میکل آرتتا اصلاً دوست ندارد که دومین شکست پیاپی خود را تجربه کند. آرتتا پیش از این مسابقه گفت: "من از اینکه بازی هفته قبل مقابل برنت‌فورد به تعویق نیافتاد تعجب کردم. با این حال نهادهای نظارتی تصمیم گرفتند که بهترین کار ممکن این است که بازی انجام شود و این اتفاق نیز رخ داد."

 

 

1635653

 

 

ابتلای برخی بازیکنان آرسنال به کرونا: " خب، روزهای سختی وجود داشته است. لاکازت تمرین نکرده بنابراین شرایط خوبی ندارد. همچنین اوبامیانگ تنها یک جلسه تمرینی را با ما پشت سر گذاشته است."

 

احتمال فعالیت آرسنال در روزهای پایانی نقل و انتقالات تابستانی: "هنوز 11 روز دیگر باقی مانده است و کارهایی وجود دارد که باید انجام شود.  هنوز بازیکنانی در ترکیب هستند که پیدا کردن زمان بازی برای آنها دشوار خواهد بود."

 

 

1635654

 

 

انتقال مارتین اودگارد به آرسنال: "او چیزهای زیادی را در فصل گذشته به تیم ما اضافه کرد. در واقع ما به گزینه های بیشتری نیاز داشتیم تا بتوانند خلاقیت را به تیم اضافه کنند و اودگارد این کار را انجام می دهد. خوشحالم که باشگاه تمام تلاش خود را انجام داده و حالا مارتین را در اینجا داریم."

دیدگاه‌ها