کد خبر : 1774886 | 29 مرداد 1400 ساعت 14:54 | 26.7K بازدید | 2 دیدگاه

دومین تمدیدی در قلب خط دفاعی؛

مهدی‌زاده تا پایان لیگ 22 در سپاهان

محمدرضا مهدی‌زاده با مدیران باشگاه سپاهان به توافق رسید و 2 فصل دیگر در این تیم حضور خواهد داشت.

مهدی‌زاده تا پایان لیگ 22 در سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، این روزها که تیم‌های مدعی لیگ برتری به شدت درحال مذاکره با بازیکنان با کیفیت فوتبال ایران و همینطور رصد کردن بازیکنان خارجی برای  تقویت هر چه بیشتر خود برای قهرمانی در لیگ بیستم هستند، سپاهان نیز از این ماجرا عقب نمانده و تاکنون توانسته 2 تمدید بسیار مهم در قلب خط دفاعی خود داشته باشد تا محرم نویدکیا مانند لیگ بیستم در پست دفاع میانی 4 بازیکن آماده در اختیار داشته باشد.


عزت پورقاز و محمد نژادمهدی دو بازیکنی به شمار می روند که ادامه حضورشان در جمع طلایی پوشان اصفهانی قطعی بود و حالا مدیران باشگاه سپاهان پس از تمدید قرارداد با گئورگی گولسیانی توانستند با محمدرضا مهدی زاده مدافع سابق تراکتور نیز به توافق برسند.

 


مهدی زاده که پیشنهاداتی از برخی تیم‌های لیگ برتری و همینطور یک تیم قطری دریافت کرده بود، در شرایطی که تمدید قراردادش به مشکل خورده بود، پس از چند روز فکر کردن و از سر گیری مذاکرات، سرانجام با مدیران باشگاه سپاهان برای تمدید 2 ساله قرارداد به توافق رسید و تا پایان لیگ بیست و دوم در اردوی طلایی پوشان حضور خواهد داشت.


سپاهان از جمله تیم‌هایی به شمار می‌رود که هنوز به صورت جدی از کار خود را در فصل نقل و انتقالات رونمایی نکرده است، اما هفته‌ای پرخبر پیش روی این تیم قرار دارد و در این هفته به نظر می رسد چند خرید این تیم که نهایی شده اند، معرفی شوند.

 

عکس از محمد امیرحسینی

دیدگاه‌ها