کد خبر : 1774966 | 30 مرداد 1400 ساعت 01:25 | 35.1K بازدید | 2 دیدگاه

پیروزی سخت پی‌اس‌جی مقابل برست (عکس)

پاری سن ژرمن در دومین دیدارش در رقابت های فصل جدید لیگ 1 در خانه برست به پیروزی 4-2 دست پیدا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مائوریسیو پوچتینو که فصل را با پیروزی خانگی 4-2 برابر استراسبورگ آغاز کرده بودند، امشب مقابل برست با نتیجه مشابه به پیروزی رسیدند.

در حالی که لیونل مسی، سرخیو راموس و نیمار همچنان در ترکیب پاریسی ها غایب هستند، این تیم امشب موفق شد با درخشش بازیکنانی مانند آندر هررا، مارکو وراتی و کیلیان امباپه توانست در این دیدار خارج از خانه به پیروزی برسد.

در دقیقه 24 بود که پاریسی ها به گل اول بازی رسیدند. روی ارسال کیلیان امباپه از سمت چپ، توپ با دفع ناقص مدافع برست، پشت محوطه جریمه به آندر هررا رسید و او هم با یک ضربه والی تماشایی دروازه را باز کرد.

12 دقیقه بعد پی اس جی به گل دوم رسید. این بار ضربه واینالدوم بود که با برخورد به مدافع برست به امباپه رسید و او هم با یک ضربه سر تماشایی، اختلاف را به دو گل افزایش داد.

 

1635804

 

1635802

 

بعد از این گل تیم میزبان پیش کشید و در دقیقه 42، یکی از گل های خورده را جبران کرد. روی یک حمله سریع بود که توپ با پاس پشت پای تماشایی رومن فاوره به فرانک هونورا رسید و او هم با یک شوت محکم، کار را تمام کرد تا نیمه اول با نتیجه 2-1 به سود پی اس جی به پایان برسد.

در نیمه دوم هم پاریسی ها برتر بودند و سرانجام در دقیقه 73 به گل سوم رسیدند. این بار ادرسیا گه‌یه بود که با یک شوت محکم از پشت محوطه جریمه، توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد.

 

1635801

 

اما بازیکنان برست پا پس نکشیدند و در دقیقه 85 بار دیگر اختلاف را به حداقل کاهش دادند. این بار هم فاوره در نقش گلساز ظاهر شد و پاس عالی او را استیو مونیه تبدیل به گل کرد.

در حالی که بازیکنان میزبان در ثانیه های پایانی به دنبال رسیدن به گل تساوی بودند، آنخل دی ماریا در دقیقه 90 خیال پاریسی ها را از پیروزی راحت کرد. روی ضدحمله خطرناکی که خود دی ماریا آغاز کرده بود، این ستاره ارژانتینی با پاس اشرف حکیمی در موقعیت گلزنی قرار گرفت و با یک ضربه چیپ تماشایی، پیروزی 4-2 پی اس جی را رقم زد.  

 

1635803

دیدگاه‌ها