کد خبر : 1774996 | 30 مرداد 1400 ساعت 10:36 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

اینزاگی: رویای لوکاکو انتقال به چلسی بود

سیمونه اینزاگی، سرمربی جدید اینتر مدعی شد شروع درخشان در این فصل سری آ از اهمیت زیادی برخوردار است.

اینزاگی: رویای لوکاکو انتقال به چلسی بود

به گزارش "ورزش سه"، مدافع عنوان قهرمانی سری آ امروز در شرایطی فصل جدید را شروع می کند که آنتونیو کونته را از دست داده، اشرف حکیمی و روملو لوکاکو جدا شده اند و کریستین اریکسن شرایط بازی کردن ندارد. در آستانه دیدار مقابل جنوا، سیمونه اینزاگی مدعی شد  علیرغم بروز این مشکلات به تیم خود در فصل جدید اعتماد دارد.

 

سیمونه اینزاگی گفت: "شروع فصل به بهترین شکل ممکن بسیار مهم خواهد بود. ما برنامه مناسبی داریم اما بازی مقابل جنوا جز ساده نخواهد بود. ما مقابل یک تیم سازمان یافته با یک مربی بزرگ حضور پیدا خواهیم کرد.

 

1628453

 

طبیعتا برای من و بازیکنان بازی کردن در حضور هواداران بعد از یک سال و نیم حضور در ورزشگاه های خالی، احساسی خواهد بود. در فصل تابستان همه کار کردیم تا مطمئن شویم همه چیز بدون مشکل پیش می رود. ما می دانیم که در این فصل مشکلات زیادی وجود خواهد داشت، اما من بابت آنچه در این 45 روز در تمرینات دیده ام به تیمم اطمینان دارم. رابطه ای فوق العاده و همیشگی با باشگاه وجود دارد، ما می دانیم شرایط دشوار است، اما من از انتقال بازیکنان جدید به اینتر خوشحالم.

 

جدایی بازیکنی مانند اشرف حکیمی، سپس مشکل کریستین اریکسن و در ادامه خداحافظی غیرمنتظره روملو لوکاکو رقم خورد. جدایی روملو لوکاکو در برنامه اینتر نبود. اما لوکاکو با خوش رویی نزد من آمده و گفت که انتقال به چلسی رویای او است و او تصمیمش را گرفته است.

 

اما انتقال ادین ژکو بدون یکی از خواسته های من بود، همه ما هاکان چالهان اوغلو را به خوبی می شناسیم و سبک بازی دنزل دامفریس نیز خوب است. او به کمی زمان نیاز دارد تا به همه چیز عادت کند.  ما با نشان اسکودتو روی سینه خود بازی کرده و سعی می کنیم بهترین عملکردمان را ارائه دهیم."

دیدگاه‌ها