کد خبر : 1775070 | 30 مرداد 1400 ساعت 15:25 | 15.1K بازدید | 1 دیدگاه

کریس با ما می‌ماند

آلگری: رونالدو گفت هرگز درخواست جدایی نداده

مکس آلگری سرمربی یوونتوس هرگونه احتمال جدایی کریستیانو رونالدو را رد کرد.

آلگری: رونالدو گفت هرگز درخواست جدایی نداده

به گزارش "ورزش سه"، شایعات زیادی پیرامون جدایی کریستیانو رونالدو در هفته های اخیر منتشر شده است. ابتدا گفته می شد او قصد بازگشت به منچستریونایتد را دارد. سپس نوشتند که رونالدو خودش را به سیتی پیشنهاد داده و در نهایت ادو آگیره دوست صمیمی او، از مذاکرات کارلو آنچلوتی سرمربی رئال با رونالدو خبر داد.

شایعاتی که باعث شدند رونالدو با انتشار بیانیه ای همه را تکذیب کرده و هشدار بدهد که اجازه نخواهد داد رسانه ها با نامش بازی کنند.

 

 

1627977

 

 

مکس آلگری سرمربی یوونتوس که در نشست خبری بازی با اودینزه شرکت کرده بود، در واکنش به احبار جدایی رونالدو گفت:« با کریستیانو صحبت کردم و او به من گفت که هرگز درخواست جدایی نداده و تمایلی هم برای رفتن به تیمی دیگر ندارد.»

 

 

1635666

 

 

آلگری در مورد دلیل غیبت رونالدو در بازی دوستانه برابر تیم زیر 23 ساله های یووه گفت:« رونالدو پنجشنبه بازی نکرد چرا که ما روز قبل، تمرینی سخت داشتیم و به همین دلیل ترجیح دادم به او مرخصی بدهم. رونالدو برای ما مزیت بزرگی است و داشتن او یعنی تضمین گل های فراوان در طول فصل.

واضح است که هدف ما در ابتدا این است که یک تیم متحد باشیم و با کار تیمی اجازه دهیم خلاقیت های فردی نیز به ثمر بنشینند. رونالدو در تمرینات مثل همیشه سختکوش است و با وجود شایعاتی که در روزنامه ها می خوانم، او هرگز از ما درخواست جدایی نکرده است. او خودش نیز این مساله را برای من توضیح داد. کریستیانو یک سال دیگر قرارداد دارد و با ما می ماند.»

 

 

دیدگاه‌ها