کد خبر : 1775086 | 30 مرداد 1400 ساعت 17:25 | 8.7K بازدید | 1 دیدگاه

مورینیو: دلم برای کنفرانس‌های ایتالیا تنگ شده بود

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، می‌گوید در ایتالیا نسبت به انگلیس سوالات تاکتیکی بیشتری توسط خبرنگاران پرسیده می شود.

مورینیو: دلم برای کنفرانس‌های ایتالیا تنگ شده بود

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو پنجشنبه شب در اولین مسابقه رسمی که هدایت رم را برعهده داشت، در چارچوب دیدار پلی‌آف لیگ کنفرانس مقابل ترابزون اسپور به پیروزی رسید. رم همچنین فردا در هفته اول رقابت های سری آ رو در روی فیورنتینا قرار خواهد گرفت و ژوزه مورینیو امیدوار است که کار خود را در این رقابت‌ها هم با پیروزی آغاز کند.

 

 

1635529

 

 

ژوزه مورینیو در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل فیورنتینا گفت: "بردها به شما کمک می کند تا سریع تر پیشرفت کنید. ما آماده ایم و این فوتبال مدرن است و من تغییرات زیادی در این بازی ایجاد نمی کنم. ما انتظار نداشتیم که لئوناردو اسپیناتزولا و ادین ژکو را از دست بدهیم. با این حال وقتی باشگاه چنین تلاش ویژه ای انجام می دهد من نمی توانم روی آنها فشار ایجاد کنم. ما هنوز وقت داریم تا کارهای بیشتری انجام دهیم."

 

مورینیو در ادامه گفت: "وقتی در انگلیس بودم، همیشه به دستیارانم می گفتم واقعاً دلم برای کنفرانس های مطبوعاتی در ایتالیا تنگ می شود زیرا در انگلیس آنها فقط می خواهند درباره اختلاف نظر صحبت کنند اما اکنون که در ایتالیا هستم و نمی خوام درباره آن حرف بزنم. اینجا بیشتر در مورد تاکتیک ها صحبت می کنیم زیرا شما در تجزیه و تحلیل بسیار خوب هستید!"

 

 

1635935

 

 

مورینیو در پایان گفت: "رم در مقایسه با برخی باشگاه‌های دیگر که من در آن کار کرده‌ام دارای ابعاد غول‌پیکر تری است. در عین حال پروژه این باشگاه با رئال مادرید و اینتر تفاوت دارد. امروز رم سالهاست که به قهرمانی نرسیده و سال گذشته را با اختلاف 29 امتیازی نسبت به صدر جدول به پایان رساند. در اینجا به سازماندهی، زمان و کاری که هواداران نمی‌توانند آن را ببینند احتیاج داریم تا نتیجه نیز حاصل شود."

دیدگاه‌ها