کد خبر : 1775099 | 30 مرداد 1400 ساعت 18:25 | 27.8K بازدید | 0 دیدگاه

مکس آلگری و معرفی کاپیتان یوونتوس برابر اودینزه

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، تایید کرد که در صورت بازی کردن پائولو دیبالا مقابل اودینزه این ستاره آرژانتینی بازوبند کاپیتانی را در اختیار خواهد داشت.

مکس آلگری و معرفی کاپیتان یوونتوس برابر اودینزه

به گزارش "ورزش سه"، فصل گذشته بعد از 9 سال به سلطه یوونتوس بر فوتبال ایتالیا خاتمه داده شد و اینتر توانست فاتح اسکودتو شود. اکنون دوباره ماسیمیلیانو آلگری به بیانکونری بازگشته و قصد دارد دوباره این تیم را به مسیر موفقیت و قهرمانی در سری آ بازگرداند. در این راه آنها فردا در هفته اول مسابقات مهمان اودینزه خواهند بود.

 

مکس آلگری در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل اودینزه گفت: "همانطور که همیشه گفته ام بازی اول همواره دشوار است، به خصوص اینکه اودینزه تیمی فیزیکی محسوب می شود. آنها فصل گذشته هیچ گلی از کرنر دریافت نکردند، در خط حمله خوب هستند و در دفاع نیز منظم عمل می کنند. ما باید آماده باشیم زیرا برای پیروزی به یک عملکرد خوب با تکنیک خوب و صبر زیاد نیاز داریم."

 

 

1635953

 

 

جذب مانوئل لوکاتلی توسط یوونتوس: "من از آمدن لوکاتلی خوشحالم اما او به 10 روز کار نیاز دارد تا بتواند در ترکیب اصلی حضور یابد. اگر فردا به او احتیاج باشد، شاید بتواند 15 دقیقه بازی کند."

 

آلگری درباره پائولو دیبالا: "پائولو طوری تمرین کرد که انگار اولین سال حضورش در یووه بود. او همچنین می داند که در دو فصل گذشته سطح خوبی نداشته است. او با استعداد است اما اگر می خواهید فوتبال را در سطح خاصی بازی کنید باید با شدت خاصی تمرین کنید. اگر او فردا بازی کند، کاپیتان خواهد شد."

 

 

1635952

 

 

آلگری در پایان گفت: " معمولاً تیم مد نظر من برای قهرمانی همانی است که آخرین بار آن را کسب کرده است. من احساس نمی کنم چیزی برای اثبات دارم. آنچه در پنج سال گذشته انجام دادم در موزه باقی می ماند. همه ما باید هر روز خودمان را به چالش بکشیم در غیر این صورت نمی توانیم در شرایط پیروزی باشیم.

 

برای کریستیانو رونالدو هم همینطور است؛ او پنج توپ طلا را به دست آورد اما اگر او فصل بدی داشته باشد، مردم فقط آن را به خاطر خواهند آورد.  همین موضوع در مورد فدریکو کیه‌زا نیز صدق می کند؛ کاری که او در یورو انجام داد دیگر اهمیتی ندارد. "

دیدگاه‌ها