کد خبر : 1775121 | 30 مرداد 1400 ساعت 19:48 | 47.7K بازدید | 3 دیدگاه

بهترین عملکردم را خواهم داشت؛

حسین‌زاده: مدت‌ها منتظر استقلالی شدن بودم

خرید جدید استقلال امیدوار است برای تیم محبوبش نمایش خوبی داشته باشد.

حسین‌زاده: مدت‌ها منتظر استقلالی شدن بودم

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین حسین‌زاده پس از سه سال حضور در لیگ برتر همراه با سایپا امروز با قراردادی به مدت دو فصل به استقلال پیوست و نخستین خرید نقل و انتقالاتی این باشگاه لقب گرفت.

 

حسین‌زاده پس از امضای قرارداد با استقلال در جمع خبرنگاران گفت: خیلی خوشحال هستم که با تیم بزرگ استقلال قرارداد امضاء کردم؛ از مدیریت و آقا فرهاد تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند و امیدوارم فصل خوبی را در کنار یکدیگر داشته باشم و برای تیم بزرگ استقلال نمایش خوبی ارائه کنم.

 

او ادامه داد: از حضور در استقلال خیلی خوشحال هستم و وارد یک چالش جدید شدم. سابقه بازی در یک تیم بزرگ را نداشتم ولی امیدوار هستم در این چالش بزرگ بهترین عملکردم را داشته باشم و بهترین نتایج را با استقلال کسب کنیم.

 

خرید جدید استقلال درباره فشار زیادی که در این تیم خواهد داشت، ابراز کرد: برای آمدن به استقلال مدت‌ها برنامه‌ریزی کرده بودم و برای الان نیست. یکی، دو سال است انتظار حضورم در استقلال را می‌کشیدم و واقعا دوست داشتم چنین روزی برسد؛ امید زیادی دارم تا در این تیم موفق شوم.

 

حسین‌زاده با بیان اینکه خودم را برای چالش‌ها و حواشی در استقلال تجربه کرده‌ام، گفت: خدا را شکر مذاکراتم با آقای مددی و آقا فرهاد خیلی خوب پیش  رفت و خودم و باشگاه کاملا رضایت داشتیم.

 

1636025

دیدگاه‌ها