کد خبر : 1775141 | 30 مرداد 1400 ساعت 20:36 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش‌اودگارد به‌ شایعات درباره علت‌جدایی‌اش از رئال

مارتین اودگارد به شایعاتی که درباره علت جدایی اش از رئال مادرید مطرح شد واکنش نشان داد.

واکنش‌اودگارد به‌ شایعات درباره علت‌جدایی‌اش از رئال

به گزارش ورزش سه بعد از کش و قوس‌های فراوان نهایتا طی روزهای گذشته انتقال مارتین اودگارد به آرسنال این بار به شکل دائمی و با قراردادی به ارزش 30 میلیون پوند نهایی شد. اتفاق در حالی رخ داد که ستاره نروژی بعد از پایان فصل گذشته به رئال مادرید بازگشت و تصور می شد که در این تیم بماند اما احتمال کم بازی رسیدن به او زیر نظر کارلو آنچلوتی باعث شد که این بازیکن جدا شود و به آرسنال بازگردد.

 

 

1635597

 

 

مارتین اودگارد حالا در اینستاگرام خود درباره جدایی از رئال مادرید و پیوستن به آرسنال نوشته است: "بیش از شش سال و نیم پیش با رئال مادرید قرارداد امضا کردم و به یک رویای بزرگ رسیدم. برای اینکه بتوانم پیراهن سفید بپوشم، در برنابئو بازی کنم و با رئال در لیگ قهرمانان بازی کنم. نمی توانم بیش از این به خودم افتخار کنم. در 16 سالگی آمدم و این فرصت را داشتم که از بهترین های جهان و کسانی که الگویم بودند درس بگیرم.

 

من چیزهای زیادی آموختم و از این سفر لذت بردم. برای همه اتفاقاتی که برای من افتاده و همه چیزهایی که آموخته ام سپاسگزارم. می خواهم از همه افرادی که به من کمک کردند تا با رئال مادرید پیشرفت و رشد کنم، تشکر کنم. مربیان، هم تیمی ها، فیزیوتراپ ها، افراد باشگاه و هواداران. ممنون!

 

من لحظات خوب و بدی را گذرانده ام، مثل همیشه در زندگی و فوتبال. این امر من را برای آینده بسیار قوی تر و آماده تر کرده است. این روزها صحبت های زیادی درباره من و دلایلم برای جدایی وجود دارد. من فقط می خواهم بگویم که بیشتر چیژهایی می گویند حقیقت نیست.

 

 

1636021

 

 

برای من ناراحت کننده است که مطبوعات مطالبی را بیان کنند که واقعیت ندارد زیرا بسیاری از مردم آن ها را باور می کنند. من دلایل خود را دارم و می دانم حقیقت چیست و چه اتفاقی افتاده است و به همین دلیل من فکر می کنم انتقال به  آرسنال بهترین کار ممکن بود. متشکرم. "

دیدگاه‌ها