کد خبر : 1775166 | 30 مرداد 1400 ساعت 22:55 | 14K بازدید | 2 دیدگاه

شروع رویایی نراتزوری؛

اینتر 4 - 0 جنوا؛ جای آنهایی که رفتند خالی نبود!

اینتر موفق شد در اولین بازی خود در سری آ با چهار گل جنوا را مغلوب کند.

اینتر 4 - 0 جنوا؛ جای آنهایی که رفتند خالی نبود!

به گزارش "ورزش سه"، نراتزوری که در پایان فصل گذشته سرمربی و چند ستاره ترکیب اصلی خود را از دست داده بود، با سیمونه اینزاگی شروع خوبی را در لیگ ایتالیا تجربه کرده و با چهار گل موفق به شکست جنوا شد.

 

اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل اول دست یافت. ارسال هاکان چالهان اوغلو از سمت راست از روی نقطه کرنر با ضربه سر دقیق میلان اشکرینیار از درون محوطه همراه بود و نراتزوری از حریف خود پیش افتاد.

 

1636051

 

1636052

 

حملات پردامنه نراتزوری ادامه یافت و این تیم در دقیقه 14 به گل دوم هم رسید. این بار چالهان اوغلو پشت محوطه جریمه صاحب فرصت شده و با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه زننده گل دوم تیمش لقب گرفت تا شروعی رویایی را در همان دقایق اولیه بازی در تیم جدیدش تجربه کند.

 

1636066

 

 

دقایقی بعد این بار ادین ژکو، دیگر خرید جدید اینتر در محوطه صاحب موقعیت شده و با چرخشی تماشایی می توانست دروازه را باز کند، اما ضربه ایم مهاجم بوسنیایی با بدشانسی به دیرک دروازه برخورد کرد.

 

در دقیقه 40 و روی اشتباه مدافعان اینتر بود که کالون در محوطه جریمه و در موقعیتی تک به تک تا آستانه زدن گل اول جنوا پیش رفت، اما ضربه ضعیف او از کنار دروازه به بیرون رفت و نیمه اول با برتری 0-2 اینتر به اتمام رسید.

 

در اوایل نیمه دوم این بار رولا شانش خود را برای باز کردن دروازه اینتر امتحان کرد، اما ضربه او دقیق نبود و با عکس العمل سمیر هندانوویچ همراه شد. دقایقی بعد ادین ژکو فرصت داشت با ضربه سر گل سوم را به ثمر برساند، اما سالواتوره سیریگو دروازه را نجات داد.

 

1636061

 

اما در دقیقه 73 اینتر باز هم به گل رسید. ضربه ادین ژکو با دفع توپ توسط سیریگو همراه شد، اما روی ریباند پاس پشت پا و تماشایی نیکو بارلا به آرتورو ویدال رسید و او با ضربه ای دقیق توانست دروازه جنوا را باز کند.

 

در ادامه جنوا باز هم صاحب فرصت شد و فن هیوسدن می توانست یکی از گل های دریافتی را جبران کند، اما اشکرینیار به خوبی دروازه اینتر را نجات داد.

 

اما در دقیقه 87 اینتر باز هم به گل رسید. ارسال ویدال با ضربه سر دقیق و تمام کننده ادین ژکو همراه شد تا دیگر بازیکن جدید اینتر نیز موفق به گلزنی در اولین مسابقه شود. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و اینتر با همان چهار گل موفق به کسب پیروزی برابر جنوا شد.

دیدگاه‌ها