کد خبر : 1775179 | 30 مرداد 1400 ساعت 23:36 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

اینزاگی: شروعی از این بهتر تصور نمی کردم

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر از برتری 0-4 تیمش در اولین هفته فصل برابر جنوا رضایت دارد.

اینزاگی: شروعی از این بهتر تصور نمی کردم

به گزارش "ورزش سه"، امروز اینتر با تکیه بر درخشش خریدهای جدید خود با چهار گل در اولین هفته فصل موفق به غلبه بر جنوا شده و شروعی فوق العاده را تجربه کرد. سیمونه اینزاگی در پایان این دیدار و بعد از اولین تجربه رسمی خود به عنوان سرمربی اینتر در مورد درخشش هاکان چالهان اوغلو و البته احتمال اضافه شدن یک مهاجم جدید به ترکیب تیم صحبت کرد.

 

سیمونه اینزاگی گفت: "من نسبت به عملکرد تیم و تعهد بازیکنان اینتر مطمئن بودم. نمی توانستم شروعی بهتر از این را در حضور هوادارانمان که سرانجام به ورزشگاه بازگشتند در ذهن خود تصور کنم.

 

درخشش هاکان چالهان اوغلو؟ ما در مورد یک بازیکن بزرگ صحبت می کنیم هم کیفیت دارد و هم کمیت، اما اینکه فقط در مورد او صحبت کنید نقش دیگران را کم اهمیت جلوه خواهد شد. همه بازیکنان اینتر در مسابقه امشب خیلی خوب بازی کردند. من خوشحال شدم به دامفریس هم بازی رسید و البته فراموش نکنیم که لائوتارو مارتینز، الکسیس سانچس و روبرتو گالیاردینی نیز غایب بودند.

 

1636075

 

استفانو سنسی به بهترین شکل ممکن تمرین می کند، او بازیکن بزرگی است و من می خواستم جایی برای او در ترکیب پیدا کنم. خوش شانس هستم که سنسی و بسیاری دیگر را دارم. این فقط آغاز بود، جمعه در ورونا یک بازی سخت دیگر پیش رو داریم.

 

خرید مهاجم جدید؟ ما می دانیم که باید  ترکیب خط حمله را تکمیل کنیم. جدایی روملو لوکاکو غیرمنتظره بود، اما ما مشکل را بلافاصله با خرید ادین ژکو حل کردیم. از روز پنجشنبه نمی خواستم در مورد بازار نقل و انتقالات صحبت کنم تا فکرم درگیر جنوا باشد، اما از فردا دوباره در مورد این موضوع فکر می کنیم.

 

ویژگی های مهاجم جدید؟ او باید گل های مهمی به ثمر رسانده و ترکیب ما را کامل کند. اگر ژکو بازی نکند، لاوتارو می تواند با خیال راحت به عنوان مهاجم اصلی در ترکیب قرار گیرد، اما ژکو نیز به عنوان شماره 9 می تواند راهگشا باشد."

دیدگاه‌ها