کد خبر : 1775184 | 30 مرداد 1400 ساعت 23:43 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

چالهان: می خواهم در اینتر بهترین خودم باشم

هاکان چالهان اوغلو، هافبک ترکیه ای اینتر تاکید کرد بهترین عملکرد خود را در ترکیب این تیم ارائه خواهد داد.

چالهان: می خواهم در اینتر بهترین خودم باشم

به گزارش "ورزش سه"، شروع هاکان چالهان اوغلو در ترکیب اینتر فوق العاده بود و او در همان 15 دقیقه نخست هم موفق به گلزنی و هم ارسال پاس گل در دیدار مقابل جنوا شد. هاکان چالهان اوغلو، هافبک خلاق و ترکیه ای سابق تیم میلان که به صورت آزاد در ابتدای تابستان راهی اردوی نراتزوری شد، در پایان این دیدار از هواداران اینتر و البته افرادی که مقدمات انتقال او به این تیم در این فصل را فراهم کردند، تشکر کرد.

 

1636050

 

هاکان چالهان اوغلو گفت: "من پیش از ورود به میدان کاملا آرام بودم. می دانم که هواداران اینتر انتظارات زیادی دارند. ما در این 45 روز تمرینات زیادی داشته، فصل را با قدرت شروع کردیم و برنده شدیم. از هواداران تشکر کرده و در طول بازی حمایت آنها را پشت سر خودم احساس می کردم. می خواهم بهترین عملکردم را برای اینتر ارائه دهم. باید از پیر آسیلیو نیز تشکر کنم، زیرا به لطف او و سیمونه اینزاگی بود که من حالا اینجا در ترکیب اینتر هستم.

 

رابطه با سیمونه اینزاگی؟ ما تمرینات خوبی داشته ایم. می دانم که او انتظارات زیادی از من دارد، اما من می خواهم بهترین عملکرد خود را برای این طرفداران ارائه دهم.

 

درخشش در کنار استفانو سنسی؟ من از قبل از شکل حرکات او خبر داشتم. ما نمایش خوبی در کنار هم ارائه داده و می خواهیم به همین ترتیب ادامه دهیم."

دیدگاه‌ها