کد خبر : 1775205 | 31 مرداد 1400 ساعت 02:24 | 60.2K بازدید | 11 دیدگاه

بیلبائو 1-1 بارسا: فرار از شکست با مصدومیت و اخراج!

بارسلونا در دیداری خارج از خانه مقابل بیلبائو با نتیجه 1-1 متوقف شد.

بیلبائو 1-1 بارسا: فرار از شکست با مصدومیت و اخراج!

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که جرارد پیکه مصدوم شد و اریک گارسیا هم در دقایق پایانی با کارت قرمز داور از زمین بیرون رفت، شاگردان رونالد کومان توانستند در سن مامس به یک امتیاز برسند.

بیلبائو بازی را بهتر آغاز کرد اما این بارسا بود که در دقیقه 6 صاحب یک موقعیت بسیار خوب شد اما مارتین برایتویت که می‌توانست روی حرکت عالی ممفیس دیپای، گل اول بازی را به ثمر برساند، ضربه اش را از بالای دروازه به بیرون زد.

 

1636085

 

سه دقیقه بعد، روی اشتباه اریک گارسیا، این اینیاکی ویلیامز بود که می‌توانست بیلبائو را پیش بیندازد اما واکنش به موقع نتو، دروازه بارسا را نجات داد. فشار بازیکنان بیلبائو ادامه داشت و در دقیقه 12، بار دیگر این تیم در آستانه زدن گل اول قرار گرفت اما این بار ضربه سانست به تیر دروازه برخورد کرد.

در ادامه بازی متعادل شد اما در دقیقه 17، روی اشتباه نتو، بار دیگر سانست صاحب موقعیت شد ولی حضور به موقع فرانکی دی یونگ باعث شد تا تنها یک کرنر نصیب بیلبائو شود.

برتری میزبان ادامه داشت و بازیکنان این تیم باز هم موقعیت های خطرناکی روی دروازه بارسا ایجاد کردند اما نتوانستند به گل برسند. در دقیقه 31 پیکه دچار مصدومیت شد و از بازی بیرون رفت و جای خود را به آرائوخو داد.

در دقایق پایانی نیمه اول باز این بازیکنان بیلبائو بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و در نهایت این نیمه بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را هم بیلبائو هجومی آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در همان دقیقه اول به گل برسند اما ابتدا نتو و سپس آرائوخو، دروازه این تیم را بسته نگه داشتند.

فشار حملات بیلبائو سرانجام در دقیقه 50 نتیجه داد و این تیم به گل رسید. روی یک ضربه کرنر بود که روی ارسال ایکر مونیانین، این اینیگو مارتینز بود که با فرار از یارگیری اریک گارسیا، با یک ضربه سر تماشایی کار را تمام کرد.

 

1636120

 

سرجینیو دِست می‌توانست خیلی زود گل تساوی بارسا را به ثمر برساند اما واکنش به موقع خولن، دروازه بیلبائو را بسته نگه داشت.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد و اگرچه بازیکنان بارسا بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند، اما نمی‌توانستند موقعیت چندانی روی دروازه حریف ایجاد کنند. تا اینکه در دقیقه 73، روی پاس جوردی آلبا، این دی یونگ بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد.

تنها دو دقیقه بعد، سرانجام آبی و اناری ها به گل تساوی رسیدند. روی پاس سرخی روبرتو بود که دیپای صاحب موقعیت شد و با یک شوت تماشایی کار را به تساوی کشید.

 

1636116

 

در ادامه باز هم این بازیکنان بارسا بودند که نمایش بهتری داشتند و در دقیقه 85، بار دیگر دی یونگ صاحب موقعیت شد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقایق پایانی هر دو تیم به دنبال زدن گل برتری بودند تا اینکه در سومین دقیقه از وقت های تلف شده، اریک گارسیا با خطا روی نکو ویلیامز، یک موقعیت خوب را از بیلبائو گرفت و داور هم او را با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد اما این اتفاق هم تغییری در نتیجه ایجاد نکرد و در نهایت بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها