کد خبر : 1775235 | 31 مرداد 1400 ساعت 11:22 | 60.5K بازدید | 3 دیدگاه

سلمانی: استقلال اگر می‌خواهد باید رضایتنامه‌ام را بگیرد

لژیونر فوتبال ایران در لیگ پرتغال در شرایطی که موردتوجه استقلال قرار گرفته، مدعی است در صورتی که آبی‌ها به موفق به دریافت رضایتنامه‌اش شوند مشکلی برای بازگشت نخواهد داشت.

سلمانی: استقلال اگر می‌خواهد باید رضایتنامه‌ام را بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، جعفر سلمانی وینگر 24 ساله سابق صنعت نفت آبادان که در فصل گذشته راهی لیگ پرتغال و تیم پورتیموننزه این کشور شده بود، اکنون موردتوجه استقلال و فرهاد مجیدی قرار گرفته است و مدعی است که این باشگاه درخواست رضایتنامه‌اش را ارسال کرده است.

 

سلمانی در اینباره اینطور می‌گوید: باشگاه استقلال نامه‌ای را به باشگاه پرتغالی ارسال کرده و خواهان جذب من شده است من از جزئیات این درخواست اطلاعی ندارم.

 

این بازیکن جنوبی درباره شانس بازگشت به ایران و حضور در استقلال می‌گوید: برای حضورم در استقلال باید باشگاه پرتغالی تصمیم بگیرد زیرا که با این تیم یک سال دیگر قرارداد دارم و تحت اختیار آنها می‌باشم.

 

سلمانی در پاسخ به اینکه آیا خودش تمایل دارد به لیگ ایران بازگردد گفت: خودم دوست دارم همچنان در لیگ اروپایی به میدان بروم برای رسیدن به این جایگاه تلاش زیادی کردم و به نظرم در یک سن خوب به تیم‌های اروپایی پیوسته‌ام اما باز هم می‌گویم هر چه باشگاه تصمیم بگیرد من هم پیروی خواهم کرد.

دیدگاه‌ها