کد خبر : 1775261 | 31 مرداد 1400 ساعت 12:39 | 24.8K بازدید | 1 دیدگاه

دوست داشتم در استقلال باشم؛

پورحمیدی: فصل بعد صد در صد در تراکتور هستم

دروازه بان فصل گذشته آلومینیوم اراک اعلام کرد که دوست داشت فوتبال خود را در استقلال ادامه دهد اما شرایط فعلی این اجازه را به او نمی دهد.

پورحمیدی: فصل بعد صد در صد در تراکتور هستم

به گزارش "ورزش سه"، حسین پورحمیدی، دروازه بان جوان تیم استقلال تهران که فصل گذشته را به صورت قرضی در تیم آلومینیوم اراک پشت سر گذاشت، پیش از پایان لیگ بیستم با تراکتوری ها برای لیگ بیست و یکم به توافق رسید.

 

تراکتوری ها چند ماه قبل در ازای انتقال سعید مهری به استقلال، رضایت آبی ها را بابت حضور حسین پورحمیدی برای فصل آینده جلب کرده بودند.

 

پورحمیدی امروز صبح به همراه مدیر برنامه های خود در باشگاه استقلال حضور پیدا کرد. در هنگام خروج از باشگاه مدیربرنامه های او در خصوص چرایی حضور در باشگاه استقلال گفت: یک برگه فسخ بود که نداشتیم و آمدیم آن را بگیریم. این برگه مربوط به باشگاه تراکتور بود.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا پورحمیدی با استقلال تمدید می کند یا خیر گفت: پورحمیدی بازیکن تراکتور است، بازیکن استقلال نیست.

 

سوال بعدی از خود پورحمیدی بود؛ او در پاسخ به این سوال که آیا فصل بعد قطعا در تراکتور هستی گفت: صد در صد!

 

او در واکنش به این سوال که خودت دوست داشتی در استقلال بازی کنی و این را در مصاحبه های قبلی ات هم گفته بودی، تاکید کرد: دوست داشتم برگردم ولی الان به تیم تراکتور رفتم. تراکتور هم تیم بزرگی و مثل استقلال است.

 

در پایان مدیربرنامه های پورحمیدی این نکته جالب را هم اضافه کرد که احتمال دارد به گفته مددی جابجایی قبلی انجام شود و مهری به تراکتور برگردد و حسین راهی استقلال شود.

دیدگاه‌ها