کد خبر : 1775295 | 31 مرداد 1400 ساعت 14:20 | 16.3K بازدید | 2 دیدگاه

ممفیس دیپای:

شادی برای 1 امتیاز؟ بارسا نباید برای مساوی بازی کند

ستاره هلندی بارسلونا پس از بازی با بیلبائو اصلا خوشحال نبود و اعتقاد داشت باید برنده از میدان خارج می شدند.

شادی برای 1 امتیاز؟ بارسا نباید برای مساوی بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب به لطف گل تماشایی ممفیس دیپای از شکست حتمی برابر بیلبائو فرار کرد. میزبان در هر دو نیمه موقعیت های گل زیادی را از دست داد و تنها روی ضربه سر اینیه‌گو مارتینز بود که به گل رسید اما این گل دقیقه 75 توسط ممفیس دیپای ستاره هلندی جدید بارسلونا پاسخ داده شد.

دیپای با یک شوت مهارنشدنی از گوشه محوطه جریمه و با پای چپ توانست گل تساوی را به ثمر برساند. این اولین گل دیپای برای بارسا بود و او اکنون وظیفه مهم پر کردن جای خالی لیونل مسی را برعهده دارد.

 

 

1636242

 

 

دیپای در پایان بازی خوشحال نبود و به خبرنگاران گفت:« خوشحالی از بابت تساوی؟ خیر، من از این حیث احساس ناامیدی دارم چون می خواستیم پیروز شویم و تنها به خاطر گلی که زدم خوشحالم. من هیچوقت از تساوی خوشحال نمی شوم. یکی دو شانس دیگر گلزنی هم داشتم که متاسفانه از دست دادم.»

 

حداقل بارسا از شکست فرار کرد:« بله؛ در هر صورت یک امتیاز بهتر از هیچی است ولی شکل بازی ما نشان داد که باید در برخی زمینه ها بهتر شویم و می توانیم این کار را انجام دهیم. تا ثانیه پایانی برای پیروزی جنگیدیم ولی نشد. گفتم که به تساوی راضی نیستم و همیشه پیروزی می خواهم.»

 

 

1636239

 

 

بازی سرسختانه بیلبائو:« باید از این بازی درس گرفت و به دنبال راه حل برای خلاصی از پرس شدید حریفانی چون بیلبائو بود. آنها سخت پرس می کردند و این کار را برای ما دشوار کرده بود. معتقدم باید منسجم تر بازی کنیم.»

 

دیدگاه‌ها