کد خبر : 1775297 | 31 مرداد 1400 ساعت 14:37 | 21.5K بازدید | 2 دیدگاه

آنتوان گریزمان:

از خودم راضی نیستم؛ این بازی در شان بارسا نبود

ستاره فرانسوی بارسلونا در پایان بازی با بیلبائو گفت که از خودش راضی نیست و باید بهتر از اینها کار می کرد.

از خودم راضی نیستم؛ این بازی در شان بارسا نبود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب در سن مامس موفق نشد بر بیلبائو پیروز شود و اولین امتیازات فصل جدید را از دست داد. بارسلونا به لطف گل دقیقه 75 ممفیس دیپای بود که توانست از شکست فرار کند. آبی اناری ها با یک گل از میزبان خود عقب افتاده بودند که ستاره هلندی به دادشان رسید و با یک گل استثنایی همه چیز را برابر کرد.

در بازی دیشب آنتوان گریزمان از روزهای اوجش فاصله داشت و نتوانست گلی به ثمر برساند. این در حالی است که پس از جدایی لیونل مسی، اکنون انتظارات از او بسیار بالاتر است.

 

 

1636247

 

 

گریزمان در پایان بازی گفت:« بله، باید بهتر از اینها کار کنم و مسئولیت بیشتری را برعهده بگیرم. خوب بازی نکردیم و به خصوص در ابتدا تحت تاثیر حریف قرار داشتیم. ریتم بازی مان کند بود و باید خیلی خیلی بهتر از اینها کار کنیم. درست است که یک امتیاز گرفتیم ولی این بازی در حد بارسلونا نبود. بیلبائو سخت پرس می کرد و به ما بسیار ضربه زدند. باید مشکلات را حل کنیم چون حریفان بعدی از حالا می دانند چگونه می توانند به ما ضربه بزنند.»

 

 

1636246

 

 

گریزمان ادامه داد:« نمی دانم بیلبائو به ما رحم کرد یا نه ولی این تازه شروع فصل است. خیلی خوب پرس کرده بودند ولی در یک ربع پایانی خسته شدند و ما توانستیم بیشتر توپ و میدان را در اختیار بگیریم. در پایان ما تازه نفس‌تر از بیلبائو بودیم و شاید می توانستیم گل برتری را هم بزنیم. فصلی طولانی در پیش است و باید بیشتر کار کنیم.»

 

 

1636249

 

 

ناراضی از بازی:« از خودم راضی نیستم. هدفم همیشه کمک به تیم است ولی باید بیشتر تلاش کنم، حال چه در حمله و چه در کارهای دفاعی. البته همیشه اوضاع آنطور که می خواهید، پیش نمی رود.»

 

گلزنی دیپای:« ممفیس بازیکن بزرگی است و مطمئنم که به بارسا شادی و شور زیادی را وارد خواهد کرد. خوشحالم که ستاره باکیفیتی چون او را جذب کرده ایم.»

 

دیدگاه‌ها