کد خبر : 1775301 | 31 مرداد 1400 ساعت 16:12 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

پس از بازی برابر جنووا

حرف آخر مدیر اینتر در مورد جدایی لائوتارو

ستاره آرژانتینی در اینتر ماندنی است و مدیر ورزشی باشگاه نیز این را تایید کرد.

حرف آخر مدیر اینتر در مورد جدایی لائوتارو

به گزارش "ورزش سه"، لائوتارو مارتینز در قرارداد خود با اینتر بندی 111 میلیون یورویی دارد که به واسطه آن هر باشگاهی می‌تواند با پرداخت آن، ستاره آرژانتینی را به خدمت بگیرد. با این حال به نظر می‌رسد که باشگاه اینتر بعد از جدایی اشرف حکیمی و روملو لوکاکو اصلا دوست ندارد که یکی دیگر از ستاره های کلیدی خود را از دست بدهد.

از سمت دیگر شایعات زیادی در رابطه با علاقه چند باشگاه حاضر در لیگ برتر انگلیس به جذب ستاره آرژانتینی وجود دارد که به نظر می رسد تاتنهام مهمترین آنها محسوب می شود. در واقع باشگاه لندنی خطر از دست دادن هری کین را به شدت احساس می‌کند و به همین خاطر به جذب لائوتارو مارتینز ابراز علاقه کرده است.

 

 

1636258

 

 

پس از اینکه ایجنت لائوتارو از ماندنی شدن این بازیکن در اینتر خبر داد، دیروز په په ماروتا مدیر ورزشی اینتر هم پس از بازی برابر جنووا تاکید کرد که لائوتارو به هیچ تیمی نخواهد رفت. او به دازن گفت:« لائوتارو با وجود دریافت چندین پیشنهاد، صراحتا گفته است که قصد ماندن دارد و فصل جاری نیز مهره ای مهم و تاثیرگذار برای ما خواهد بود. به شایعات توجهی نکنید، لائوتارو در اینتر می ماند. او همان قهرمانی است که همه می شناسیم و روی حرفش مثل همیشه حساب کرده ایم.»

 

 

1628282

 

 

لازم به ذکر است که لائوتارو تا 2023 با اینتر قرارداد دارد و باشگاه ایتالیایی در تلاش برای تمدید قرارداد اوست.

 

دیدگاه‌ها