کد خبر : 1775323 | 31 مرداد 1400 ساعت 16:43 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

نارضایتی ساری با وجود شروع خوب لاتزیو

سرمربی جدید لاتزیو با وجود برتری در زمین امپولی، معتقد است تیمش می تواند بهتر از اینها کار کند.

نارضایتی ساری با وجود شروع خوب لاتزیو

به گزارش "ورزش سه"، لاتزیو هفته اول سری  A در فصل 22-2021 را با پیروزی 1-3 در خانه امپولی تازه صعود کرده پشت سر گذاشت. این پیروزی در حالی در کارنامه تیم مائوریتزیو ساری به ثبت رسید که امپولی با گلی زودهنگام در دقیقه 4 میهمانش را غافلگیر کرد هرچند تیم پایتخت با گل‌های سرگئی میلینکوویچ ساویچ، مانوئل لاتزاری و چیرو ایموبیله به بازی برگشت.

 

 

1636284

 

 

با این وجود ساری از عملکرد تیمش رضایت کامل نداشت. او به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت:« لاتزیو شرایط در حال گذار دارد، ضمن اینکه حریف هم تیم سرسختی بود. من در 20 دقیقه ابتدایی بازی واقعاً نگران بودم که تا پایان مسابقه دچار مشکل باشیم اما از آن به بعد عملکردمان خوب شد. با همان یکی دو حمله اول حریف بیش از اندازه در لاک دفاعی فرو رفتیم که این واقعاً خطرناک است و به همین دلیل هم آن گل را خوردیم. امپولی تیمی است که در خط حمله‌اش به اندازه کافی بازیکن باکیفیت دارد، پس می‌شد انتظار این مشکلات را داشت. با این حال مهم این بود که ما با کسب پیروزی بازی را به پایان رساندیم اما مسلماً ما باید بهتر از این‌ها کار کنیم.»

 

 

1636286

 

 

ساری در ادامه به این سؤال که آیا امکان دارد که او بعضی از بازیکنان تیم سابقش در ناپولی را به لاتزیو ببرد، پاسخ داد:« از نظر شخصیت و خصوصیات، شباهت‌های بسیار کمی میان دو تیم هست اما از نظر بازیکنانی که دارند، آنها به میزان زیادی شبیه یکدیگر هستند. اینجا بازیکنان به شیوه‌ای فوق‌العاده تابع دستورات سرمربی‌شان هستند و این همان چیزی است که من در ناپولی هم تجربه کردم. لازم است به شما یادآوری کنم که لاتزیو در چند سال گذشته با فوتبالی کاملاً متفاوت بازی کرده است. پس کمی طول می‌کشد که به سبک جدید عادت کند.»

 

دیدگاه‌ها