کد خبر : 1775344 | 31 مرداد 1400 ساعت 18:53 | 12.4K بازدید | 3 دیدگاه

پیولی: این هفت تیم مدعی فتح اسکودتو هستند

استفانو پیولی، سرمربی میلان، از وضعیت تیمش و خریدهای جدید ابراز رضایت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، نایب قهرمان فصل گذشته رقابت‌های سری‌آ فرداشب در آخرین مسابقه هفته اول فصل جدید به مصاف سمپدوریا خواهد رفت. میلان اگرچه برخی بازیکنان کلیدی خود مثل هاکان چالهان‌اوغلو و جان لوئیجی دونامارو را از دست داده اما استفانو پیولی امیدوار این است که خریدهای جدید این تیم عملکرد خوبی داشته و جای خالی بازیکنان جدا شده را پر کنند.

 

استفانو پیولی سرمربی میلان در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل سمپدوریا گفت: "من از بازیکنان جدیدی که آمده‌اند راضی هستم؛ آنها افرادی هستند که پیش از این جام های زیادی برنده شده اند. بازیکنانی که معنی برد را می‌دانند و به خوبی با تیم هماهنگ شده اند. از طرفی فصل های گذشته باعث رشد ما شده و اعتماد به نفس‌مان را نیز افزایش داده است.

 

 

1636300

 

 

ما تیم قدرتمندی هستیم و می خواهیم همه بازی ها را ببریم. اگر جاه طلبی و فروتنی را با هم ترکیب کنیم، می توانیم خوب عمل کنیم. ما لیگ قهرمانان را نیز خواهیم داشت؛ جایی که سعی می کنیم در آن قهرمانانه عمل کنیم. در سری آ هفت تیم هستند که می توانند اسکودتو را فتح کنند. تعادل زیادی برقرار خواهد شد.
اینتر همچنان مدعی است اما یوونتوس بسیار قوی است. ما قوی هستیم، رم، آتالانتا و لاتزیو نیز همینطور."

 

پیولی در باره الیویه ژیرو: "اولیویه یک حرفه ای بزرگ، سطح بالا، بسیار باهوش و مفید است. او‌ می داند که باید چگونه حرکت کند. ژیرو می‌خواهد کار کند و دائما یاد بگیرد و تجربه خود را در اختیار تیم قرار دهد. ما بازی های دوستانه سطح بالایی مقابل نیس، والنسیا و رئال مادرید انجام دادیم. اولیویه می تواند به تنهایی یا با مهاجمان دیگر در خط حمله بازی کند.  ما دائما در حال پیشرفت هستیم."

 

 

1634583

 

 

جدایی جان‌لوییجی دوناروما از میلان: "من از همه بازیکنانی که به ما کمک کردند تشکر می کنم؛ البته از او نیز همینطور."

 

وضعیت زلاتان ابراهیموویچ: "او از نظر بدنی بهتر است. او هنوز تمرینات خود را با تیم از سر نگرفته است. زلاتان به خود فشار می آورد و اگر در زمان استراحت شرایط خوب پیش برود، می تواند به زودی برگردد. نقش او در تیم همیشه ثابت است، یک رهبر مهم برای ما؛ او کیفیت را تضمین می کند و بدون شک حضورش، برای‌مان اساسی است."

 

 

1636301

دیدگاه‌ها