کد خبر : 1775390 | 31 مرداد 1400 ساعت 21:56 | 10.4K بازدید | 2 دیدگاه

بایرن ۳-۲ کلن؛ پیروزی نفس‌گیر شاگردان ناگلزمان

بایرن مونیخ در یک بازی سخت و نفسگیر موفق شد با نتیجه 3-2 کلن را شکست دهد.

بایرن ۳-۲ کلن؛ پیروزی نفس‌گیر شاگردان ناگلزمان

به گزارش "ورزش سه"، قهرمان فصل گذشته رقابت‌های بوندسلیگا هفته اول را با یک تساوی آغاز کرد؛ بایرن مونیخ امشب در هفته دوم رقابت‌ها به مصاف کلن رفت که نهایتا این مسابقه با نتیجه 3-2 به سود شاگردان یولیان ناگلزمان خاتمه یافت.

 

مطابق انتظار بایرن‌مونیخ کار خود را هجومی آغاز کرد و توانست در اواسط نیمه اول توسط مدافع پیش تاخته خود یعنی نیکلاس زوله به گل برتری دست پیدا کند اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از بالای دروازه کلن عبور کرد.

 

 

1636385

 

 

در ادامه نیمه اول نیز بازی آرام و کم موقعیت دنبال شد و دو تیم خطری جدی روی دروازه یکدیگر ایجاد نکردند تا مسابقه در پایان 45 دقیقه ابتدایی با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند.

 

بایرن مونیخ نیمه دوم را بهتر شروع کرد و در دقیقه 50 به گل اول دست یافت. حرکت فوق‌العاده جمال موسیالا از جناح چپ و ارسال کات بک عالی او با ضربه تمام کننده روبرت لواندوفسکی همراه شد تا نتیجه 1-0 شود.

 

 

1636386

 

 

چند دقیقه بعد بایرن مونیخ توانست گل دوم را هم وارد دروازه کلن کند. ارسال توماس مولر به دهانه دروازه به سرژ گنابری رسید و این بازیکن نیز را با یک ضربه بغل پا گلزنی کرد تا نتیجه 2-0 شود.

 

 

1636383

 

 

در دقیقه 60 کلن توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند. ارسال جوناس هکتور به روی دروازه با ضربه سر مهار نشدنی آنتونی مودسته همراه شد تا نتیجه 2-1 شود.

 

تنها دو دقیقه بعد و در کمال ناباوری کلن موفق شد گل تساوی را هم به ثمر برساند. این بار مارک یوث روی یک ارسال از جناح راست دروازه دروازه بایرن مونیخ را باز کرد تا نتیجه 2-2 شود.

 

 

1636388

 

 

در دقیقه 71 باز هم این سرژ گنابری این بود که برای بایرن مونیخ گلزنی کرد. شوت فوق العاده و مهار نشدنی این ستاره آلمانی به گوشه دروازه کلن رفت تا نتیجه 3-2 شود.

 

در ادامه مسابقه تغییری در نتیجه حاصل نشد تا ناگلزمان بعد از قهرمانی با بایرن در سوپرجام آلمان در بوندسلیگا نیز طعم شیرین پیروزی را بچشد.

دیدگاه‌ها