کد خبر : 1775408 | 31 مرداد 1400 ساعت 23:47 | 56.5K بازدید | 3 دیدگاه

با خودش هماهنگ کرده بودم؛

آلگری و توضیح در مورد نیمکت نشینی رونالدو

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس مدعی شد در مورد نیمکت نشینی کریستیانو رونالدو با او هماهنگ کرده است.

آلگری و توضیح در مورد نیمکت نشینی رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در شبی که خیلی زود با دو گل از اودینزه پیش افتاده بود، با اشتباهات عجیب ووچیک شزنی دو امتیاز مهم را از دست داد. کریستیانو رونالدو در نیمه دوم این دیدار وارد زمین شد و مکس آلگری در مورد این تصمیم و البته جریان مسابقه امشب صحبت کرده است.

 

مکس آلگری گفت: "بازی خوبی را شاهد بودیم، اما متاسفانه اتفاقات فوتبال همین است. ما در نیمه دوم مجبور شدیم از مالکیت توپ شرایط مسابقه بهتر مدیریت کنیم و برخی دقایق اوضاع دشوار شد، اما کنترل بازی هنوز در کنترل ما بود.

 

1636412

 

ما باید موارد غیر منتظره را مدیریت کنیم و خوشبختانه این فقط اولین روز فصل جدید بود. ما این دیدار را به مثابه یک درس مهم می دانیم. ما در نیمه دوم توپ های زیادی را در وسط میدان از دست دادیم و شاید کمی خسته بودیم. ما به خوبی دفاع کردیم و اجازه ندادیم ضربه ای به سمت دروازه یوونتوس زده شود.

 

حضور مانوئل لوکاتلی در ترکیب؟ او می تواند هم به عنوان هافبک وسط و بازیساز نیز بازی کند. لوکاتلی به ویژه  قادر است در کنار دو بازیکن دیگر در وسط زمین، جریان بازی را مدیریت می کنند. آرون رمزی نیز عملکرد خوبی در مقابل سه دفاع از خود ارائه داد.

 

به نظر من ما خوب بازی کردیم، اما متاسفانه در فوتبال باید پیروز شوید و نکته مهم این است. ووچیک شزنی نیز دروازه بان خوب و باکیفیتی است و اتفاقات این مسابقه برای او درس مهمی خواهد بود.  شزنی مرتکب اشتباه فنی نشد، اما او باید بداند گاهی پرتاب توپ به سکوها خجالت ندارد.

 

1636413

 

غیبت کریستیانو رونالدو در ترکیب ابتدایی یوونتوس؟ هیچ مشکلی با رونالدو وجود ندارد. من پیش از شروع مسابقه در این رابطه با خود او صحبت کردم. رونالدو در نیمه دوم به میدان آمد و عملکرد خوبی از خود ارائه داد. رونالدو شرایط و حس خوبی دارد. من قبل از بازی با کریستیانو حرف زده و به او گفته بودم که روی نیمکت خواهد بود."

دیدگاه‌ها