کد خبر : 1775421 | 01 شهریور 1400 ساعت 02:00 | 69.6K بازدید | 3 دیدگاه

جنجال در فرانسه؛ مارسی- نیس نیمه‌کاره ماند (عکس)

بازی تیم های نیس و مارسی به دلیل ورود تماشاگران به داخل زمین نیمه تمام ماند.

به گزارش ورزش "سه"، تیم‌های المپیک مارسی و نیس در چارچوب هفته سوم لیگ فرانسه در ورزشگاه آلیانز ریویرا شهر نیس به مصاف هم رفتند؛ تیم میزبان با گل دقیقه 49 کسپر دولبرگ از مارسی پیش افتاد. بازی دو تیم در حالی که به دقایق پایانی خود نزدیک می شد، به دلیل رفتار عجیب هواداران تیم میزبان، متوقف شد.

در حالی که مارسی پس از دریافت گل به شدت در تلاش بود تا گل تساوی را وارد دروازه نیس کند، درگیری بازیکن این تیم با گروهی از هواداران تیم میزبان، اتفاقاتی را به وجود آورد که به نیمه تمام ماندن بازی منجر شد.

مارسی تحت فشار هواداران تیم میزبان به حملات خود در دقایق پایانی شدت بخشیده بود؛ این تیم در دقیقه 74 صاحب یک ضربه کرنر شد؛ دیمیتری پایه برای زدن این ضربه کرنر در گوشه سمت چپ زمین حاضر شد، جایی که بارانی از بطری های آب معدنی روی سرش فرود می آمد و یکی از همین بطری ها هم موجب مصدومیت او شد؛ بازیکنان نیس برای جلوگیری از به وجود آمدن حاشیه اقدام به پرت کردن این بطری ها به خارج از زمین کردند ولی واکنش بازیکن مارسی در قبال حرکت هواداران حریف آنها را به شدت عصبانی کرد.

هواداران تیم نیس که در گوشه ورزشگاه و نزدیکی نقطه کرنر حضور داشته و اقدام به پرتاب بطری کرده بودند پس از اینکه دیمیتری پایه با عصبانیت یکی از بطری هایی که به سمتش پرتاب شده بود را با شدت تمام به سمت آنها پرتاب کرد، به قصد حمله به او به درون زمین بازی هجوم آوردند. در حالی که هر لحظه به تعداد هوادارانی که با عبور از تابلوی های تبلیغاتی وارد زمین چمن شده و قصد حمله به پایه را داشتند افزوده می شد، نیروهای امنیتی و بازیکنان تیم میزبان سعی در دور کردن این افراد از بازیکنان تیم حریف داشتند تا مبادا آسیبی به آنها وارد شود.

در حالی که بیش از 100 هوادار تیم نیس در این لحظات به داخل زمین هجوم آورده بودند، داور، بازی را به حالت نیمه تمام به پایان رساند تا دیدار دو تیم در دقیقه 75 متوقف شود. حال باید دید که تصمیم فدراسیون فوتبال فرانسه در خصوص این اتفاقات چه خواهد بود و چه جریمه ای انتظار تیم نیس و هواداران این تیم را می کشد؟

 

 

1636453

 

1636452

 

1636454

1636450

 

1636451

 

دیدگاه‌ها