کد خبر : 1775424 | 01 شهریور 1400 ساعت 02:22 | 17K بازدید | 4 دیدگاه

لوانته 3-3 رئال: یک امتیاز به لطف وینیسیوس

رئال مادرید در دیداری خارج از خانه مقابل لوانته با نتیجه 3-3 متوقف شد.

لوانته 3-3 رئال: یک امتیاز به لطف وینیسیوس

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کارلو آنچلوتی که در هفته اول مقابل آلاوس به پیروزی 4-1 رسیده بودند، امشب مقابل لوانته حسابی به دردسر افتادند اما در نهایت توانستند به لطف دو گل وینیسیوس جونیور، یک امتیاز از این دیدار خارج از خانه به دست بیاورند.

رئال مادرید بازی را بهتر آغاز کرد و تنها 5 دقیقه از بازی سپری شده بود که گرت بیل گل اول بازی را به ثمر رساند. روی حرکت خوب کریم بنزما از سمت چپ و پاس در عرض او، گرت بیل صاحب موقعیت شد و با یک ضربه پای چپ دقیق کار را تمام کرد.

 

1636436

 

در ادامه بازی متعادل شد و تلاش دو تیم به موقعیت خاصی روی دروازه ها منجر نمی شد. در دقیقه 11، روی ارسال میرامون، این مارتی بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه سر او از کنار دروازه به بیرون رفت. بازی با همین روند ادامه داشت و در نهایت این نیمه با همان یک گل به سود رئال به پایان رسید.

نیمه دوم را لوانته هجومی آغاز کرد و در همان دقیقه اول به گل تساوی رسید. روی یک حرکت هماهنگ تیمی بود که بازیکنان میزبان با عبور از قلب خط رئال، روجر مارتی را در موقعیت تک به تک با کورتوا قرار دادند و ضربه او بعد از برخورد به دروازه بان رئال، غلت غلتان وارد دروازه شد.

 

1636471

 

برتری لوانته بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و این تیم در دقیقه 57 به گل دوم رسید. این بار روی یک ارسال از سمت راست بود که کامپانیا سانتر تماشایی خورخه د فریتوس را با یک شوت سر ضرب دیدنی تبدیل به گل دوم تیمش کرد.

بعد از این گل، آنچلوتی دست به سه تعویض شد و با فرستادن آسنسیو، وینیسیوس جونیور و رودریگو، تلاش کرد روند بازی را به سود تیمش تغییر بدهد. این اتفاق هم رخ داد و سرانجام در دقیقه 73، رئال توانست به گل دوم دست پیدا کند. روی پاس کاسمیرو بود که وینیسیوس راهی دروازه حریف شد و در حالی که توسط دو مدافع حریف تحت فشار بود، با یک ضربه دقیق حساب کار را 2-2 کرد.

 

1636469

 

اما بعد از این گل تیم میزبان بار دیگر ابتکار عمل را در دست گرفت و در دقیقه 79 توانست بار دیگر پیش بیفتد. روی یک ضربه آزاد بلند به محوطه جریمه رئال بود که توپ با یک ضربه سر مقابل روبر قرار گرفت و او هم به راحتی کار را تمام کرد.

اما رئالی ها پا پس نکشیدند و در دقیقه 85 توانستند بار دیگر به گل تساوی برسند. روی یک حمله همه جانبه بود که بنزما با یک پاس خوب، وینیسیوس را صاحب موقعیت کرد و ضربه دقیق او از زاویه ای نه چندان مساعد هم بعد از برخورد به تیر دروازه، به گل سوم رئال تبدیل شد.

 

1636466

 

دو دقیقه بعد، آیتور فرناندز خارج از محوطه جریمه با دست مانع از یک حمله خطرناک رئال شد و داور با کارت قرمز او را از زمین اخراج کرد و در دقایق پایانی وسو، مدافع میانی تیم، درون دروازه قرار گرفت اما این اتفاق تغییری در نتیجه ایجاد نکرد و بازی با نتیجه 3-3 به پایان رسید.

 

1636472

دیدگاه‌ها