کد خبر : 1775429 | 01 شهریور 1400 ساعت 02:54 | 26.7K بازدید | 5 دیدگاه

توضیح این مساوی سخت است

آنچلوتی: 2 امتیاز هدیه دادیم؛ وینیسیوس عالی بود

کارلو آنچلوتی پس از تساوی برابر لوانته به انتقاد از بازیکنانش پرداخت و گفت که باید در دفاع بهتر کار کنند.

آنچلوتی: 2 امتیاز هدیه دادیم؛ وینیسیوس عالی بود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در دیداری که یک نیمه را از میزبانش لوانته پیش افتاده بود، در نهایت کار با تساوی 3-3 خاتمه داد. ستاره رئال وینیسیوس بود که با دبل خود اجازه نداد تیمش شکست خورده میدان را ترک کند. گل اول را نیز گرت بیل زده بود.

به این ترتیب رئال شانس خوبی را برای صدرنشینی از دست داد و اتلتیکو در پایان هفته دوم صدنشین شد.

 

 

1636484

 

 

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در پایان این بازی بسیار جذاب گفت:« دو امتیاز را به حریف هدیه دادیم. نیمه دوم را بد و کند شروع کردیم و قطعا باید بهتر از اینها شویم. برای من توضیح آنچه که در نیمه دوم رخ داد مشکل است.

پس از گل های لوانته ترس از شکست باعث شد هجومی تر کار کنیم و در فوتبال این یک اتفاق جدید نیست. نیمه اول عالی بودیم ولی نیمه دوم در سطح خودمان نبودیم، هرچند که اجازه ندادیم حریف پیروز بازی شود. در نهایت تجربه تلخی شد و باید در بازی های بعدی در کار دفاع بهتر ظاهر شویم. لوانته کاری که باید را انجام داد و این ما بودیم که نیمه دوم را هدیه دادیم.»

 

 

 

1636485

 

 

کارلتو ادامه داد:« دلیل تعویض ایسکو؟ می خواستم بازیکنان تازه نفس تری را وارد زمین کنم و دلیل دیگری نداشت. ایسکو تا زمانی که در زمین بود خوب بازی کرد. مشکل ما در کار دفاعی بود و این فقط مشکل مدافعان نیست بلکه در کار تیمی ضعف داریم و باید با فداکاری بیشتری بازی کنیم.»

 

وینیسیوس:« او عالی کار کرد و بازیکن مهمی برای ماست. اعتماد و اطمینان زیادی به او دارم. وینی در این دو بازی اخیر بسیار خوب کار کرده و امیدوارم همینطور ادامه دهد.»

 

 

دیدگاه‌ها