کد خبر : 1775434 | 01 شهریور 1400 ساعت 09:05 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

پس از اولین پیروزی در سری آ؛

مورینیو: فیورنتینا کار را برای رم خیلی سخت کرد

رم شب گذشته موفق شد در اولین بازی خود در سری آ فیورنتینا را شکست دهد، اما ژوزه مورینیو، سرمربی جالوروسی، معتقد بود که تیمش خوب کار نکرده است.

مورینیو: فیورنتینا کار را برای رم خیلی سخت کرد

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو اعتراف می کند که رم بعد از کارت قرمز نیکولو زانیولو عملکرد بهتری داشت و فیورنتینا در پیروزی 3-1 رم، این بازی را بسیار بسیار دشوار کرد.

اولین اتفاق مهم بازی در دقیقه 17 رخ داد؛ زمانی که بارتلومی دراگوفسکی، دروازه بان فیورنتینا، با خروج از محوطه جریمه، روی تامی آبراهام مرتکب خطا شد و داور هم او را با کارت قرمز از بازی اخراج کرد.

 

1636504

 

بازی با برتری یک گله رم ادامه یافت تا در دقیقه 52 نیکولو زانیولو از جالوروسی نیز با کارت قرمز از زمین اخراج شد و دو تیم در تعداد نفرات برابر شدند. فیورنتینا که دائماً فشار می آورد و توانست در دقیقه 60 با گل نیکولا میلنکوویچ، گل دقیقه 27 هنریک مخیتاریان را جبران کرده و کار را به تساوی بکشاند. هر چند دو گل از جوردن ورتو در دقایق 64 و 79 مورینیو را به اولین پیروزی اش در سری آ رساند.

 

1636499


مورینیو در پایان مسابقه گفت: "این یک بازی واقعی و سرگرم کننده بود، هر چند که ما خیلی خوب بازی نکردیم. ما 11 در برابر 11، 10 در برابر 10 خوب بودیم، اما 11 در برابر 10 خوب نبودیم.

 

در آن زمان بود که ما برنامه های خود را فراموش کردیم و نقاط قوت و اتکای خود را از دست دادیم، به طرز عجیبی در پرس کردن مشکل بیشتری داشتیم. هنگامی که زانیولو را از دست دادیم، دوباره به بازی برگشتیم، دو گل زدیم، سپس سومی را زدیم و از آن به بعد کنترل بازی را در اختیار داشتیم.

بعد از بازی پیش وینچنزو ایتالیانو رفتم و به او گفتم که فیورنتینا تیمی است که مشخصا مربی بزرگی دارد."

 

1636503

 

دو گل از گل های رم تنها پس از مدتی طولانی انتظار برای تصمیم VAR در تشخیص آفساید، تایید شد.

 

مورینیو در این باره گفت: "داور همه تصمیمات را درست گرفت. VAR برای تشخیص هر خطای کوچکی وجود دارد، که گاهی اوقات می تواند در بازی ها تعیین کننده باشد. "

 

تامی آبراهام در اولین بازی خود برای رم دو پاس گل داد و الدور شمورودوف نیز از روی نیمکت به زمین رفت و بلافاصله یک پاس گل به جوردن ورتو داد.

 

1636498

 


مورینیو گفت: "اینکه کسی را روی نیمکت بنشانی کار آسان نیست ، اما شمورودوف می تواند در سمت چپ بازی کند، او همچنین می تواند با تامی مهاجم هم باشد. در حال حاضر هیچکدام از آنها با بازیکنانی که از روز اول در تمرینات پیش فصل کار می کردند در وضعیت یکسانی نیستند، بنابراین من تصمیم گرفتم از پلگرینی استفاده کنم.

 

1636496

 

شومو در حمله به فضاهای خالی بسیار خطرناک است، تامی بیشتر یک نقطه قوت و اتکا است، بنابراین حتی اگر در آن مرحله خسته هم نشده بود، به هر حال من چند دقیقه بعد تعویض را انجام می دادم.


ما راه حل های متفاوت زیادی داریم، اما در حال حاضر چیزی که من دوست دارم روحیه است، سازمان‌دهی دفاعی در حال پیشرفت است، اما فیورنتینا کار را برای ما بسیار بسیار دشوار کرد. ایتالیانو سزاوار اعتبار و تحسین زیادی است، چرا که تیمش در همین اوایل فصل بسیار خوب بازی می کند.

من واقعاً برای فیورنتینا بهترین ها را آرزو می کنم، زیرا آنها در این فصل عملکرد خوبی خواهند داشت و مشکلات زیادی را برای همه ایجاد خواهند کرد."

 

 

 

 

دیدگاه‌ها