کد خبر : 1775444 | 01 شهریور 1400 ساعت 10:18 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

پس از درگیری گسترده؛

رییس نیس: همه چیز تقصیر بازیکنان مارسی بود

ژان پیر ریور، رییس باشگاه نیس، بازیکنان مارسی را برای تحریک تماشاگران و درگیری های بعدی که منجر به نیمه تمام ماندن بازی دو تیم شد، مقصر دانست.

رییس نیس: همه چیز تقصیر بازیکنان مارسی بود

به گزارش "ورزش سه"، با وجودی که این هواداران نیس میزبان بودند که در تمام طول بازی اشیائی را به سمت بازیکنان مارسی پرتاب می کردند، اما ژان پیر ریور، رییس باشگاه نیس، بازیکنان مارسی را متهم کرد که باعث ایجاد درگیری گسترده و شدیدی شدند که روز یکشنبه باعث هجوم هواداران به زمین بازی شد و سرانجام منجر به نیمه تمام ماندن مسابقه گردید.

تیم‌های المپیک مارسی و نیس در چارچوب هفته سوم لیگ فرانسه در ورزشگاه آلیانز ریویرا شهر نیس به مصاف هم رفتند؛ تیم میزبان با گل دقیقه 49 کاسپر دولبرگ از مارسی پیش افتاد. بازی دو تیم در حالی که به دقایق پایانی خود نزدیک می شد، به دلیل رفتار خشونت آمیز هواداران تیم میزبان و هجوم آوردن آنها به زمین، متوقف شد.

 

1636526

 

1636527

 

1636521

 

1636524

 


ریور گفت بازیکنان مارسی پس از برخورد یک بطری با هم تیمی شان دمیتری پایت در نزدیکی پرچم کرنر، زیادی عصبانی به هواداران واکنش نشان دادند. او همچنین ادعا کرد برخی از اعضای همراه تیم مارسی بازیکنان نیس را کتک زده اند.

 

این بازی زمانی لغو شد که بازیکنان مارسی، که پس از هجوم تماشاگران خشمگین نیس به زمین به رختکن پناه برده بودند، به دلیل نگرانی برای ایمنی خود از بیرون آمدن از رختکن امتناع کردند.

 

1636523


ریور در مصاحبه با RMC گفت: "چیزی که باعث تحریک شد واکنش دو بازیکن مارسی (آلوارو گونزالس و ماتئو گوندوزی) بود که باعث خشم طرفداران شد.

 

ناامیدکننده است که مسابقه اینگونه به پایان می رسد. همه چیز کاملاً روشن است... محافظ مارسی نباید وارد زمین می شد و بازیکنان ما را می زد.

 

من واقعاً نمی فهمم چرا مارسی دوباره به زمین برنگشت تا بازی از سر گرفته شود."

 

1636522

 

ماتئو گوندوزی و لوان پرز از جمله بازیکنانی بودند که آثار ضرب و شتم طرفداران نیس روی گردن آنها به وضوح دیده می شد.

 

تصاویری از پایت با کبودی در کمر خود نیز منتشر شده است که احتمالاً در اثر برخورد با بطری که تماشاگران به سویش پرتاب کرده بودند ایجاد شده است.

 


بر اساس قوانین لیگ 1، نیس با نتیجه 3-0 برنده اعلام خواهد شد.

 

با این حال مطمئناً مارسی در روزهای آینده به این تصمیم اعتراض خواهد کرد.

 

 

 

دیدگاه‌ها