کد خبر : 1775488 | 01 شهریور 1400 ساعت 12:53 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

جراحی عابدینی در صورت نیاز

جزییات درمان کاپیتان تیم‌ملی شمشیربازی ایران

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی در رابطه با پیگیری روند درمان و جراحی کاپیتان تیم ملی شمشیربازی سابر ایران توضیح داد.

جزییات درمان کاپیتان تیم‌ملی شمشیربازی ایران

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، غلامرضا نوروزی، در رابطه با مصدومیت کتف مجتبی عابدینی، کاپیتان تیم ملی شمشیربازی سابر ایران، توضیح داد: با توجه به آسیب دیدگی شانه این ورزشکار، معاینه مجدد از سوی پزشکان فدراسیون پزشکی ورزش در دستور کار قرار گرفت و قرار است توسط پزشک متخصص فدراسیون پزشکی ورزشی نیز معاینه شود.

 

وی ادامه داد: پس از انجام معاینات، در صورت صلاحدید، تشخیص و نیاز، عمل جراحی کتف مجتبی عابدینی، کاپیتان تیم ملی شمشیربازی سابر ایران مدنظر قرار خواهد گرفت.

 

نوروزی با اشاره به این که پیگیری روند درمان عابدینی از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی انجام می‌شود، گفت: با توجه مراجعه این ورزشکار به فدراسیون پزشکی ورزشی، مسائل و روند درمانی وی پیگیری می‌شود و مشکلی در این راستا وجود نخواهد داشت.

 

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی هم‌چنین در خصوص این که کاپیتان تیم ملی شمشیربازی سابر ایران در ایران و توسط پزشکان داخلی جراحی خواهد شد، یا همانند برخی دیگر از ورزشکاران به خارج از کشور اعزام می‌شود؟ گفت: با توجه به تجهیزات پزشکی مناسب و در عین حال تخصص و مهارت پزشکان داخلی نیازی به اعزام خارج از کشور نیست و در صورت نیاز، مجتبی عابدینی در داخل کشور و توسط پزشکان ایرانی جراحی می‌شود.

دیدگاه‌ها