کد خبر : 1775514 | 01 شهریور 1400 ساعت 14:19 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

وینیسیوس:

من همان بازیکن سابقم؛ فقط راحت‌تر گل می‌زنم

وینیسیوس شب گذشته برابر لوانته ستاره بی چون و چرای رئال مادرید بود.

من همان بازیکن سابقم؛ فقط راحت‌تر گل می‌زنم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب در دیداری بسیار جذاب و تماشایی موفق شد از شکست در زمین لوانته فرار کرده و حداقل یک امتیاز را به خانه ببرد.

رئال مادرید این یک امتیاز را بیش از هر کسی به وینیسیوس جونیور مدیون است که توانست دو گل بزند و ستاره تیمش لقب بگیرد. وینیسیوس حالا با سه گل در دو هفته اخیر در صدر جدول گلزنان لالیگا نیز قرار دارد.

 

 

 

1636491

 

 

ستاره برزیلی که امسال پوست انداخته و به نظر چارچوب دروازه را بهتر از گذشته می شناسد، در پایان بازی گفت:« بازی پرگلی بود و شانس های زیادی هم خلق کردیم ولی باید با حس بهتری اینجا را ترک می کردیم. در بازی های بعدی نیاز است تا با تمرکز بیشتری کار کنیم.»

 

افت رئال در شروع نیمه دوم:« توضیحش دشوار است. در ابتدای فصل هستیم و همیشه در این مقطع کار کمی دشوارتر است. نیمه دوم بازی با آلاوس عالی بودیم ولی برابر لوانته اینطور نبود. خوشبختانه شکست نخوردیم ولی برای رئال یک امتیاز نیز هرگز خوب نیست. ما باید همیشه پیروز شویم و تلاش مان در هر بازی برای کسب سه امتیاز است که متاسفانه امشب نتوانستیم به این هدف برسیم.»

 

دو گل زیبا:« در تمرینات روی فرارها خیلی کار می کنم و امشب کاسیمیرو روی گل اولم پاس فوق العاده ای ارسال کرد. از روزی که به رئال پیوستم سخت تلاش کرده ام و همان وینیسیوس سابق هستم که بر تجربیاتش اضافه شده است. حالا در تمام کنندگی بهتر از گذشته شده ام و تلاش می کنم روز به روز نیز به بازیکن بهتری بدل شوم. هدفم کمک به رئال است چه با گلزنی چه ارائه بازی خوب.»

 

دیدگاه‌ها