کد خبر : 1775528 | 01 شهریور 1400 ساعت 14:53 | 111.1K بازدید | 9 دیدگاه

آخرین خبر از بازیکن مدنظر یحیی

رضا اسدی - پرسپولیس؛ توافق حاصل نشد

در شرایطی که گفته می‌شد هافبک مدنظر پرسپولیس در مسیر بازگشت به فوتبال ایران قرار دارد، توافق لازم بین مدیربرنامه وی و باشگاه حاصل نشد تا این انتقال در مسیر منتفی شدن قرار گیرد.

رضا اسدی - پرسپولیس؛ توافق حاصل نشد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس یکی از اهداف بزرگ نقل و انتقالاتی خود را برای جذب رضا اسدی قرار داده بود. بازیکنی که فصل گذشته در لیگ اتریش حضور داشت و قرار بود یکی از بازیکنانی باشد که با جدایی محمدحسین کنعانی زادگان، احمد نوراللهی و شهریار مغانلو، در پروسه حضور در این باشگاه قرار گیرد.

 

اتفاقی که یحیی گل محمدی نیز به عنوان یک اتفاق مثبت از آن یاد کرده بود و در آخرین گفتگوی خود مدعی شد که باشگاه به زودی (طی 48 ساعت آتی) با یکی از بازیکنان موردنیاز و اصلی او به توافق خواهد رسید.

 

مذاکرات بین رضا اسدی و پرسپولیس با توجه به حضور این بازیکن در خارج از ایران، طی روزهای اخیر با حضور نفر سوم (مدیربرنامه این بازیکن) بارها بین مدیران این تیم مورد بررسی و مذاکره قرار گرفت و هر بار اخبار ضد و نقیضی از آن به گوش می‌رسید.

 

اکنون در شرایطی که گفته می‌شد این بازیکن طی توافق ابتدایی که صورت گرفته امروز راهی تهران خواهد شد و پای میز مذاکره برای عقد قرارداد نهایی خواهد نشست، گفته می‌شود طرفین به توافق دست نیافتند و روی یک بند اصلی آن به نتیجه مطلوب نزدیک نشدند تا این انتقال در ابهام و (شاید در مسیر منتفی شدن) قرار گیرد.

حساب مسدود باشگاه پرسپولیس که با شکایت 5 طلبکار صورت گرفته است، یکی از عوامل اصلی این موضوع عنوان شده است و باشگاه نتوانسته توافق لازم برای پیش پرداخت به این بازیکن را دنبال کند. با این حال باشگاه پرسپولیس همچنان امیدوار است با توجه به درخواست کادرفنی و یحیی گل محمدی، مذاکرات با این بازیکن را دنبال کند و باید دید در نهایت به نتیجه لازم در این زمینه دست خواهد یافت یا خیر.

دیدگاه‌ها