کد خبر : 1775544 | 01 شهریور 1400 ساعت 16:04 | 49.3K بازدید | 4 دیدگاه

آلترناتیو همه سرمربیان لیگ

پایان همکاری فولاد و جواد نکونام قطعی شد

به نظر می‌رسد فولاد و نکونام به انتهای همکاری خود رسیده‌اند و فصل بعد فولاد با سرمربی دیگری در لیگ برتر و لیگ قهرمانان حضور خواهد داشت.

پایان همکاری فولاد و جواد نکونام قطعی شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فولادخوزستان موفق شد تا با قهرمانی در جام حذفی، سهیمه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند تا برای دومین فصل متوالی در این مسابقات معتبر حاضر شود.

 

قرمزپوشان اهوازی که برای نخستین بار در تاریخ خود موفق به کسب این جام شده بودند، با تغییر مدیریت در پایان لیگ مواجه شدند و حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل سابق پرسپولیس که از مدیران خوش‌نام ورزش خوزستان به شمار می‌رود را جانشین سعید آذری کردند تا راه موفقیت فولاد ادامه یابد. حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل فولاد در اولین مصاحبه خود اعلام کرد سیاست باشگاه حفظ جواد نکونام برای فصل آتی است اما هنوز هیچ خبری مبنی بر توافق دو طرف اعلام نشده است.

 

طبق توافق قبلی قرار بود که دو طرف امروز در جلسه نهایی شرکت کنند تا قرارداد نهایی را امضا کنند اما نکونام در مصاحبه روز گذشته خود به جدایی بازیکنانش انتقاد کرد و اعلام کرد که با این وضعیت در جلسه امروز حضور نخواهد یافت و همینگونه هم شد. به نظر می‌رسد باید پرونده همکاری فولاد و نکونام را تمام شده بدانیم و منتظر بمانیم دو طرف برای آینده خود چه تصمیمی خواهند گرفت.

تاکنون محمد زبیر نیک‌نفس، محسن فروزان از فولاد جدا شده‌اند و خبرهایی مبنی بر احتمال جدایی محمد آبشک، فرشاد احمدزاده از این تیم شنیده می‌شود و روشن شدن وضعیت نیمکت فولاد اولویت اصلی این باشگاه برای حضور پرقدرت در لیگ برتر و لیگ قهرمانان خواهد بود تا پس از آن به تمدید قرارداد بازیکنان مورد نیاز و جذب بازیکنان جدید در صورت باز شدن پنجره بپردازند.

دیدگاه‌ها