کد خبر : 1775559 | 01 شهریور 1400 ساعت 17:22 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

انتصاب غیرقانونی عضو جدید هیئت مدیره آلومینیوم

رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی نمی‌تواند به‌عنوان عضو هیئت مدیره در باشگاه آلومینیوم فعالیت داشته باشد.

انتصاب غیرقانونی عضو جدید هیئت مدیره آلومینیوم

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی قبل  نامه‌ای منتشر شد که در آن نشان می‌داد ولی‌الله حاجی‌پور، رئیس هیئت مدیره شرکت آلومینیوم اراک خلیل دارابی را از هیئت مدیره این باشگاه عزل و به  جای او محمدرضا غفاری را جانشین او کرده و وی را به مجیدی، مدیرعامل شرکت ایرالکو معرفی کرده است.

 

دومین تغییر طی یک ماه اخیر در هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک در شرایطی رخ داد که غفاری با حفظ سمت ریاست هیئت فوتبال استان مرکزی به‌عنوان عضو جدید هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم معرفی شده که این انتصاب به‌نوعی تعارض منافع در فوتبال محسوب می‌شود.

 

غفاری که چندی پیش در جایگاه ریاست هیئت فوتبال استان مرکزی منصوب شد تا در این سمت 44 ساله شود و یک رکورد در فوتبال به ثبت برساند، بنابر قوانین فدراسیون فوتبال نمی‌تواند در قامت عضو هیئت مدیره یک باشگاه فعالیت کند و حکم او به نوعی بی‌اعتبار است.

 

در قانون اخلاق فدراسیون فوتبال ایران تاکید شده که اشخاصی که در این رشته فعالیت می‌کنند، نباید تعارض منافع داشته باشند و همین قانون، فعالیت روسای هیئت‌های فوتبال استان‌ها در باشگاه‌ها را هم ممنوع کرده است.

 

حال باید دید باشگاه آلومینیوم اراک و هیئت مدیره این کارخانه چه شخصی را جایگزین غفاری می‌کند و سرنوشت سرمربی این تیم چه خواهد شد.

دیدگاه‌ها