کد خبر : 1775561 | 01 شهریور 1400 ساعت 17:23 | 34.7K بازدید | 0 دیدگاه

دوناروما در کمال‌احترام برای ناواس خط و نشان کشید

جان لوئیجی دوناروما دروازه بان ایتالیایی پاریسن ژرمن می گوید با هدف نیمکت‌نشینی به این تیم آمده است.

دوناروما در کمال‌احترام برای ناواس خط و نشان کشید

به گزارش ورزش سه بعد از عدم توافق جان لوئیجی دوناروما و باشگاه میلان برای تمدید قرارداد، این دروازه‌بان ایتالیایی از روسونری جدا شد و بعد از رقابت های یورو به پاری سن ژرمن پیوست تا چالش جدید خود را در فوتبال فرانسه و زیر نظر مائوریسیو پوچتینو تجربه کند.

 

اگرچه دوناروما در مسابقه اخیر پاری‌سن‌ژرمن نیمکت‌نشین بود اما احتمالاً در ادامه فصل اوضاع برای تغییر خواهد کرد و خودش هم تاکید کرده که برای بازی کردن به این تیم آمده است. دوناروما در مصاحبه ای گفت: "من می خواهم یکی از بهترین دروازه بانان جهان شوم و برای انجام این کار، باید فداکاری و فروتنی به خرج داد. متواضع بودن مهمترین چیز است.

 

 

1635481

 

 

من برای بازی به پاریس آمدم.  PSG به دنبال من بود و مرا می خواست. من PSG را می خواستم. رقابت من را نمی ترساند. کیلور دروازه بان بزرگی است اما من اینجا هستم تا بازی کنم.  رقابت خوب است و می تواند به پیشرفت ما کمک کند. من برای بازی به اینجا آمدم بنابراین تمام تلاشم را برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی انجام می دهم اما باید رقابت وجود داشته باشد. من آماده بازی هستم. هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت، کیلور شخص بزرگی است، ما دوست هستیم و هیچ مشکلی وجود ندارد؛ رقابت در باشگاه های بزرگ عادی است."

دیدگاه‌ها