کد خبر : 1784161 | 15 مهر 1400 ساعت 12:21 | 26.9K بازدید | 1 دیدگاه

عصبانیت ناواس از سوال خبرنگاران درباره دوناروما

کیلور ناواس، دروازه‌بان پاری سن ژرمن، از سوال خبرنگاری درباره جانلوییجی دوناروما عصبانی شده و نسبت به آن واکنش نشان داد.

عصبانیت ناواس از سوال خبرنگاران درباره دوناروما

به گزارش "ورزش سه"، کیلور ناواس و جانلوییجی دوناروما رقابت نزدیکی را در پاری سن ژرمن با یکدیگر دارند. دروازه‌بان ایتالیایی در دیدار برابر منچسترسیتی در لیگ قهرمانان جانشین او شد و عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت اما شکست برابر رن باعث شد که انتقاداتی از او مطرح شود.

در هفته‌های اخیر برخی منابع خبری مدعی شده بودند که بازیکنان اهل آمریکای جنوبی پاری سن ژرمن مانند نیمار، لیونل مسی و دی‌ماریا در تلاش هستند تا جایگاه ناواس را به عنوان دروازه‌بان اول این تیم حفظ کنند.

این دروازه‌بان برای حضور در مسابقات انتخابی جام جهانی به کاستاریکا رفت تا به کشورش در صعود به این رقابت‌ها کمک کرده و سومین تجربه خود از حضور در جام جهانی را نیز رقم بزند.

 

1651586

 

ناواس پس از ورود به خاک کشورش به گفتگو با رسانه‌ها پرداخت. با این حال آخرین سوال مطرح شده از سوی یکی از رسانه‌ها چندان به مذاق او خوش نیامد. این سوال درباره رقابت بین او و دوناروما در باشگاه پی اس جی بود.

ناواس پس از شنیدن این سوال صحنه را ترک کرده و همزمان به خبرنگاری که این سوال را پرسیده بود گفت:« تو به دنبال حاشیه هستی.»

کاستاریکا در این وقفه دیدارهای ملی سه بازی را در مسابقات انتخابی جام جهانی برگزار خواهد کرد. آنها پنج شنبه به مصاف هندوراس خواهند رفت، پس از آن در روز یکشنبه با السالوادور دیدار می‌کنند و چهارشنبه نیز به مصاف تیم ملی آمریکا خواهند رفت تا برای حضور در مسابقات جام جهانی 2022 قطر تلاش کنند.

دیدگاه‌ها