کد خبر : 1775565 | 01 شهریور 1400 ساعت 19:07 | 48.6K بازدید | 5 دیدگاه

آزادی، اولین مرد خط آتش تیم فرهاد

محمدرضا آزادی مهاجم جوان و 21 ساله فصل قبل تیم پانتولیکوس و تیم فوتبال امید ایران با عقد قراردادی دو ساله راهی استقلال شد.

آزادی، اولین مرد خط آتش تیم فرهاد

به گزارش ورزش سه، عصر امروز و در جلسه‌ای که مدیران باشگاه استقلال با محمدرضا آزادی مهاجم جوان فصل قبل تیم یونانی پانتولیکوس داشتند، این بازیکن با امضای قرارداد دو ساله به تیم آبی‌پوش پایتخت پیوست تا شاگرد فرهاد مجیدی شود. آزادی پنجمین خرید تیم استقلال به حساب می‌آید، آن‌ها پیش از این با امیرحسین حسین زاده، عارف آقاسی، محمد زبیر نیک نفس و علیرضا رضایی قرارداد رسمی امضا کرده بودند. محمدرضا آزادی که دو فصل قبل در تیم تراکتور حضور داشت، با این تیم قهرمان جام حذفی شده بود و البته یکی از اعضای ثابت تیم ملی امید ایران نیز بود. او و آقاسی در تیم ملی امید نیز شاگرد فرهاد مجیدی بودند و اکنون دوباره با این سرمربی کار خواهند کرد.


آزادی در زمان حضور چهارساله‌اش در تراکتور موفق شد تا چهار گل به ثمر برساند اما فصل قبل فرصت چندانی برای درخشش در لیگ یونان به دست نیاورد و حال منتظر است تا در خط حمله استقلال و در حالی که مهدی قائدی و شیخ دیاباته از این تیم جدا شده‌اند، بتواند ارزش‌های خود را نشان بدهد. این مهاجم که سهمیه زیر 23 سال به حساب می‌اید البته یک خرید خوب برای آبی‌های پایتخت خواهد بود چرا که نه سهمیه لیگ برتری است و نه سهمیه بزرگسالان این تیم را پر خواهد کرد.

 

آزادی که در 11 بازی برای تیم ملی امید 6 گل به ثمر رسانده است، در پایان فصل 99-98 که همراه با فتح جام حذفی با تراکتور بود، قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کرده و پس از مذاکره با چند تیم خارجی با پانتولیکوس قرارداد امضا کرد. او در آخرین فصلی که در فوتبال ایران حضور داشت، به عنوان جانشین استوکس موفق شد 3 بار با پیراهن تراکتور گلزنی کند که مهمترین گل او مربوط به بازی رفت لیگ نوزدهم مقابل استقلال بود؛ جایی که آبی ها موفق شدند تراکتور را در تبریز با نتیجه 4 بر 2 شکست دهند.

 

ارسلان مطهری نیز هنوز به توافق نهایی با استقلال نرسیده و باید دید در پایان چه کسی زوج محمدرضا آزادی خواهد شد. از لوسیانو پریرا برزیلی به عنوان یکی از نزدیک‌ترین بازیکنان به باشگاه استقلال یاد می‌شود و باید دید که در نهایت خط آتش استقلال راه کسانی همراه با این مهاجم جوان تشکیل می‌دهند.

دیدگاه‌ها