کد خبر : 1775582 | 01 شهریور 1400 ساعت 20:02 | 54.5K بازدید | 1 دیدگاه

زمان رونمایی از لئو مسی مشخص شد

به نظر می رسد کمتر از یک هفته دیگر موعد رونمایی از لیونل مسی در ترکیب پاری سن ژرمن فرا می رسد.

زمان رونمایی از لئو مسی مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، چند هفته ای از انتقال غیرمنتظره لیونل مسی به پاریس سپری شده و هواداران پاری سن ژرمن و البته فوتبال در سراسر دنیا در انتظار اولین بازی این بازیکن در ترکیب این تیم فرانسوی هستند. نشریه اکیپ مدعی شد لیونل مسی برای دیدار هفته بعد پاری سن ژرمن مقابل رنس در لیگ یک فرانسه به لیست این تیم فراخوانده می شود. البته به نظر می رسد مسی بازی را از روی نیمکت شروع کند، اما احتمال دارد برای چند دقیقه شاهد حضور این فوق ستاره 34 ساله در ترکیب پاری سن ژرمن نیز باشیم.

 

1636750

 

لیونل مسی بعد از کسب عنوان قهرمانی در لباس تیم ملی آرژانتین در رقابت های کوپا آمه ریکا، ترجیح داد در اردوی پیش فصل بارسلونا شرکت نکند و در نهایت هم این باشگاه مجبور به فروش کاپیتان پرافتخار خود شد. اما لئو مسی در هفته های اخیر در تمرینات پاری سن ژرمن حضوری فعال داشته و به نظر می رسد از آمادگی لازم برای قرار گرفتن در ترکیب تیم جدیدش برخوردار است.

 

تیم مائوریتسیو پوچتینو تا اینجا فصل را بدون در اختیار داشتن ستاره هایی چون نیمار، لیونل مسی، سرخیو راموس و جیحی دوناروما آغاز کرده و البته نتایج خوبی گرفته است. اما به نظر می سد به تدریج ستاره های جدید پاری سن ژرمن نیز به ترکیب اضافه شده و این تیم را به مهیج ترین باشگاه اروپا تبدیل خواهد کرد.

دیدگاه‌ها