کد خبر : 1775599 | 01 شهریور 1400 ساعت 21:43 | 21.6K بازدید | 2 دیدگاه

توافق احتمالی نساجی و نفت بر سر یک بازیکن

تیم نساجی در روزهای اخیر علاوه بر تمدید قرارداد بازیکنان فصل گذشته دو بازیکن جدید خرید. امیر حسین باقرپور مهاجم تیم های خوزستانی و رضا جعفری مهاجم تیم سایپا.

توافق احتمالی نساجی و نفت بر سر یک بازیکن 

به گزارش "ورزش سه"، خریدهای نساجی به همین دو بازیکن محدود نخواهد شد به این خاطر که تیم مازنی به بازیکنان جدید در سایر پست ها هم احتیاج دارد. از جمله دروازه بان به این خاطر که نیما میرزازاد راهی تیم سپاهان شده است. بر اساس خبرهای رسیده نساجی برای جذب دروازه بان مذاکراتی با فرهاد کرمانشاهی دروازه بان جوان تیم نفت مسجد سلیمان داشته است تا وی را متقاعد به حضور در قائمشهر نماید. گویی مذاکرات طرفین در این زمینه به نتیجه مثبتی رسیده و در روزهای آتی باشگاه نساجی با پرداخت پول رضایتنامه فرهاد کرمانشاهی به باشگاه نفت مسجد سلیمان با این دروازه بان قرارداد خواهد بست. 

 

گفته می شود باشگاه نساجی با چند بازیکن خوب لیگ برتری و دسته اولی هم مذاکره داشته است که در روزهای آتی با آنها قرارداد خواهد بست. هم چنین قرار است دور جدید تمرینات تیم نساجی از روز شنبه در تهران و در استادیوم کارگران آغاز شود و باشگاه نساجی تلاش می کند تا پیش از شروع تمرینات همه نفرات جدید را بخدمت بگیرد. هر چند باید به این نکته اشاره کرد بالا رفتن دستمزد بازیکنان کار تیم های خصوصی و حتی برخی تیم های دولتی را برای جذب بازیکنان جدید سخت کرده است.

 

 

دیدگاه‌ها