کد خبر : 1775624 | 02 شهریور 1400 ساعت 09:07 | 7.3K بازدید | 2 دیدگاه

با پیروزی در نخستین گام؛

پیولی: میلان آماده‌تر از همیشه است

میلان موفق شد در نخستین بازی خود در فصل جدید سری آ سمپدوریا را شکست دهد تا استفانو پیولی، سرمربی این تیم، از این پیروزی ابراز خوشحالی کند.

پیولی: میلان آماده‌تر از همیشه است

به گزارش "ورزش سه"، پس از برد 1-0 شب گذشته میلان برابر سمپدوریا استفانو پیولی گفت که این تیم اکنون در آماده ترین حالت خود از زمانی که او هدایت میلان را بر عهده گرفته قرار دارد، از براهیم دیاز تمجید کرد و همچنین از کسب یک پیروزی مطمئن در نخستین بازی سری آ ابراز خوشحالی کرد.

 

پیولی از کسب سه امتیاز بازی در اولین رویارویی فصل جدید راضی بود؛ به لطف گل پیروزی بخش براهیم دیاز بود که روسونری با هر سه امتیاز به میلانلو بازگشت.

 

1636795

 

پیولی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: "سمپدوریا از نظر دفاعی بازی خوبی انجام داد. عقب کشیدن دیاز به ما این برتری را داد که در میانه زمین همیشه توپ را واگذار نکنیم.

 

خوشحالم که برنده شدیم و دنبال گل دوم بودیم. جدای از مصدومیت فرانک کسیه، می دانستم که ما به خوبی آماده شده بودیم. ما یک مسابقه را با زحمت بردیم. "

 

شماره 10 جدید میلان، براهیم دیاز، با نمایشی پر جنب و جوش و سرزنده تحسین برانگیز ظاهر شد و گل پیروزی بخش مسابقه را نیز به ثمر رساند.

 

1636793

 

پیولی گفت: "واضح است که همه به عملکرد او مقابل یوونتوس فکر می کنند. در آن زمان من بیشتر انتخابی تاکتیکی کرده بودم.

من همیشه از او راضی ام. او شخصیت دارد و به خودش خیلی اعتقاد دارد. او هر چه لازم است را برای حفظ این موقعیت دارد.

ما در حال تبدیل شدن به یک تیم قوی با رقابت زیاد در گروه هستیم."

 

سرمربی روسونری سپس در مورد اهداف آینده روسونری صحبت کرد.

 

1636794

 

او گفت: "دیدن دوباره هواداران بسیار عالی بود، چرا که می دانستیم که آنها با شور و شوق از ما استقبال می کنند. ما راه های زیادی برای بازی می شناسیم. این روحیه است که تفاوت را ایجاد می کند.

 

من افکار خود را برای تیم توضیح دادم، چرا که من هم حالا از دو سال پیش قدرتمندتر هستم. شاید کلمه مناسب "آماده" باشد، این آماده ترین میلان است.

 

در حال حاضر تعادل زیادی وجود دارد. من محدودیت ها را دوست ندارم. می دانم که مربی تیم قدرتمندی هستم. فقط به بازیکنانی فکر کنید که امشب بیرون بودند و بازی نکردند."

 

 

دیدگاه‌ها