کد خبر : 1775627 | 02 شهریور 1400 ساعت 09:29 | 45.7K بازدید | 13 دیدگاه

در اولین اقدام جدی مدیران باشگاه؛

حسینی تا سال 1403 در سپاهان ماندنی شد(عکس)

صبح روز سه شنبه دوم شهریورماه برای هواداران سپاهان با اولین اقدام برای جدی برای بستن تیمی قدرتمند در لیگ 21 از سوی مدیران این باشگاه همراه شد.

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا حسینی یکی از بازیکنان سپاهان بود که در پایان فصل قراردادش با این تیم تمام شده بود و مدیران باشگاه در انتظار تمدید با این وینگر سرعتی و تکنیکی بودند که درنهایت علی‌رغم اینکه این موضوع چند هفته به طول انجامید و برخی تیم‌های لیگ برتری را امیدوار به جذب این بازیکن کرد، حسینی با قراردادی 3 ساله در سپاهان ماندنی شد. 

با این وصف حسینی 31 ساله با شرایط بسیار خوبی موفق به تمدید شده و تا پایان لیگ 23 ام لیگ برتر فوتبال ایران یعنی تا 34 سالگی در سپاهان ادامه خواهد داد. این بازیکن به همراه سروش رفیعی و سجاد شهباززاده مورد توجه باشگاه استقلال قرار داشتند، که سرانجام تصمیم خود را گرفت و پس از مذاکره چند هفته‌ای در اصفهان باقی ماند؛ جایی که در مصاحبه‌های خود بارها تاکید کرده که در این شهر احساس راحتی می‌کند و شاید یکی از دلایل اصلی جواب منفی او به استقلالی‌ها همین موضوع بوده است.
 
1636803

حالا با تمدید قرارداد این بازیکن که اولین اقدام جدی باشگاه سپاهان در پنجره تابستانی به شمار می رود، محرم نویدکیا یکی از مهم‌ترین بازیکنان خود را در راه کسب عنوان قهرمانی لیگ بیست و یکم حفظ کرده و امیدوار است با تمدید سایر بازیکنان کلیدی تیم، سپاهانی قدرتمند راهی لیگ 21 کند.

محمدرضا حسینی در ابتدای لیگ نوزدهم با قراردادی 2 ساله شاگرد امیرقلعه نویی در سپاهان شد و حالا با این تمدید سه ساله، تا پایان لیگ 23 ام در جمع طلایی پوشان باقی خواهد ماند. این بازیکن طی دو سال گذشته مانند قبل در پست وینگر راست بازی کرده و در لیگ پیش رو نیز بازیکن ثابت طلایی پوشان در این پست به شمار می آید.
 
1636822
6 گل، 4 پاس‌گل و کسب یک پنالتی نمایش درخشان محمدرضا حسینی در لیگ بیستم بوده است. وینگر سپاهان 38 مرتبه با پاس کلیدی فرصت گلزنی را برای سایر مهاجمان این تیم مهیا کرد و نرخ تبدیل شوت به گل 14% داشت. حسینی با متوسط 1.2 دریبل در هر بازی، جزو بازیکنان تکنیکی لیگ بیستم هم محسوب می‌شود.
 
1636832
حسینی به همراه دانیال اسماعیلی فر زوج سازی بسیار خوبی در سمت راست تیم فوتبال سپاهان داشتند که با این تمدید قرارداد و ادامه حضور حسینی این ترکیب برای لیگ بیست و یکم نیز حفظ شده است.

دیدگاه‌ها