کد خبر : 1775673 | 02 شهریور 1400 ساعت 12:50 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

پس از نیمه تمام ماندن مسابقه با مارسی؛

4بازی محرومیت جریمه هجوم تماشاگران به زمین

پس از یورش آوردن تماشاگران نیس به زمین مسابقه در بازی برابر مارسی، با تصمیم فرماندار، سکوهای جنوبی ورزشگاه نیس در چهار مسابقه آینده این تیم بسته خواهند بود.

4بازی محرومیت جریمه هجوم تماشاگران به زمین

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین بازی از فصل جدید در لیگ یک فرانسه تیم نیس میزبان مارسی بود. مارسی 1-0 عقب بود که، دیمیتری پایت، بازیکن این تیم، مورد اصابت یک بطری آب که از سوی تماشاگران نیس پرتاب شده بود، قرار گرفت.

بازیکنان مارسی که در تمام طول بازی هدف پرتاب اشیا مختلف از سوی تماشاگران میزبان قرار گرفته بودند در این لحظه از کوره در رفتند این بطری آب را به میان تماشاگران پرتاب کردند. این حرکت باعث هجوم بیش از 100 نفر از هواداران نیس به زمین بازی و وقوع درگیری گسترده ای شد که در نهایت بازی را نیمه تمام گذاشت.

پس از تاخیری 90 دقیقه ای که طی آن بازیکنان هر دو تیم به رختکن رفته بودند، نیس به زمین برگشت اما تیم میهمان به آنها ملحق نشد و مدعی شد که حداقل سه نفر از اعضای تیم آنها در جریان این حادثه تکان دهنده زخمی شده اند.

 

1636901

 

1636902

 

هر دو باشگاه پس از انتشار بیانیه هایی در "محکومیت شدید" صحنه های خشونت آمیز روز دوشنبه به جلسه ای با مدیران لیگ فرانسه دعوت شدند.

اما اولین اقدام علیه نیس از سوی پلیس محلی انجام شد و فرماندار منطقه نیز تایید کرد که در اسرع وقت حصاری ضد پرتاب در جلوی سکوهایی که معمولاً توسط گروه هواداران اولترا و افراطی نیس استفاده می شود، نصب خواهد شد.
 

برنارد گونزالز، فرماندار بخش آلپ-دریایی نیس، گفت: "با توجه به جدی بودن حوادث رخ داده و بدون اینکه منتظر تعیین تحریم ها توسط لیگ حرفه ای فوتبالLFP بمانیم ، فرماندار آلپ-دریایی امروز عصر تصمیمات زیر را گرفته است: بسته شدن سکوهای جایگاه Populaire Sud، جایی که حوادث رخ داد، برای چهار بازی خانگی بعدی. "

 

همچنین گزارش شده که مردی 28 ساله از هواداران نیس به اتهام حمله به بازیکن مارسی بازداشت شده است.


خاویر بونوم، دادستان شهر نیس، به خبرگزاری فرانسه گفت که تحقیقات متعددی در رابطه با "پرتاب اشیا" و "خشونت افراطی" در این مسابقه آغاز شده است.

 

دیدگاه‌ها