کد خبر : 1775681 | 02 شهریور 1400 ساعت 13:27 | 44.9K بازدید | 0 دیدگاه

معامله‌ای که صورت نگرفت؛

قصد پیکه برای خرید 49 درصد از سهام بارسا

گلوبال کرونیکل فاش کرد که جوزپ ماریا بارتومئو، رییس سابق بارسا، پیشنهاد خرید 49 درصد از سهام این باشگاه توسط جرارد پیکه، مدافع کهنه کار کاتالان ها، را رد کرده بود.

قصد پیکه برای خرید 49 درصد از سهام بارسا

به گزارش "ورزش سه"، جرارد پیکه علاقمند بود تا از طریق شرکت خود کاسموس، 49 درصد از سهام مجموعه شرکت های بارسا، مجموعه ای از چهار دارایی (صدور مجوز و تجارت بارسا، استودیو بارسا، مرکز نوآوری بارسا و آکادمی بارسا) را که فعالیتهای خرید محصولات، محتوای سمعی و بصری و دیجیتال، تحقیقات علمی و فناوری و ارزش های باشگاه را توسعه می دهند، بخرد. با این حال جوزپ ماریا بارتومئو، رییس پیشین بارسا، قاطعانه این گزینه را رد کرد زیرا این به معنی ترجیح دادن معامله با یکی از کارکنان باشگاه بود.

 

1636909

 

هر چند بارتومئو پیکه را دعوت کرده بود تا در جلساتی شرکت کند که از طریق آنها پیشنهاد فروش 49 درصد سهام بارسا ارائه شد. این سهام در نهایت توسط شرکت های Abry Partners ، Artros ، Investindustrial و Fanatics خریداری شدند.

در روزهای اخیر خوان لاپورتا، رئیس فعلی بارسا، فاش کرد که علیرغم این واقعیت که آنها از این طریق می توانند 200 میلیون یورو به باشگاه تزریق کنند، هیئت مدیره بارسا مطمئن نیست که آنها بهترین پیشنهادات موجود هستند چرا که مبلغ کمتری نسبت به آنچه استودیو بارسا و صدور مجوز بارسا ارزش دارند، در اختیار باشگاه می گذارند.

 

دیدگاه‌ها