کد خبر : 1775707 | 02 شهریور 1400 ساعت 16:03 | 32.7K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش مارکا

اولین هشدار به آنچلوتی پس از دومین بازی رئال

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال خیلی زود متوجه شد که تیمش از لحاظ دفاعی با چه مشکلاتی روبرو است.

اولین هشدار به آنچلوتی پس از دومین بازی رئال

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید یکشنبه شب در زمین لوانته با تساوی 3-3 متوقف شد و پس از بازی کارلو آنچلوتی از عملکرد دفاعی تیمش انتقاد کرد. روی سخن کارلتو تنها با مدافعان نبود و او تاکید داشت که رئال به صورت تیمی نتوانسته برابر لوانته به خوبی دفاع کند:« مشکل ما در کار دفاعی بود و این فقط مشکل مدافعان نیست بلکه در کار تیمی ضعف داریم و باید با فداکاری بیشتری بازی کنیم. این برعهده تک تک بازیکنان است که در دفاع مشارکت کنند. روی گل دوم ما سه نفر بودیم برابر دو بازیکن حریف و این هرگز نباید تکرار شود.»

 

 

1636471

 

 

روی گل اول لوانته لوکاس واسکز در یارگیری اشتباه داشت. روی گل دوم که بازهم از سمت لوکاس به ثمر رسید، فده والورده و گرت بیل در برگشت به عقب کند عمل کردند و البته شوت کامپانیا هم غیر قابل مهار بود.

در گل سوم توپ اتفاقی به سر داوید آلابا برخورد کرد و مقابل بازیکن لوانته در دهانه دروازه قرار گرفت.

 

 

1636432

 

 

رئال تابستان امسال سرخیو راموس و رافا واران دو مدافع میانی ثابت خود را از دست داده و ناچو و ادر میلیتائو جای آنها را پر کرده اند اما به نظر با بازگشت فرلاند مندی و مارسلو، داوید آلابا از سمت چپ به دفاع میانی منتقل خواهد شد تا استحکام این منطقه بیشتر شود.

دنی کارواخال هم که از 30 دقیقه پایانی وارد زمین شد، به پست خود در بازی های بعد باز می گردد تا لوکاس یک خط جلوتر برود. لوکاس فصل قبل به دلیل مصدومیت های متوالی کارواخال، بیشتر در سمت راست دفاعی به کار گرفته شد و بسیار هم خوب کار کرد.

 

 

1636485

 

 

دو بازی و دریافت 4 گل، هشدار اول به کارلتو بود و از بخت خوب او، هنوز در ابتدای فصل هستیم و سرمربی ایتالیایی می تواند این ضعف را به موقع پوشش بدهد.

در این دو هفته اتلتیکو یک گل و بارسا سه گل دریافت کرده اند

دیدگاه‌ها